Навчальна література
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчальна література за Автор "ГАМОВА Ірина, GAMOVA Iryna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МЕДІАЛАНДШАФТ Том 1. MEDIA LANDSCAPE Volume 1(Державний торговельно-економічний університет, 2023) ФАЙВІШЕНКО Діана, FAYVISHENKO Diana; КИЯНИЦЯ Євгенія, Kyianytsia Ievgeniia; АЛДАНЬКОВА Галина, ALDANKOVA Halyna; БРЮХАНОВА Галина, BRYUKHANOVA Halyna; ГАМОВА Ірина, GAMOVA Iryna; ГОЛІК Оксана, HOLIK Oksana; ЛІСНЕВСЬКА, Аліна, LISNEVSKA Alina; ЛІСУН Яніна, LISUN Yanina; ЮСУПОВА Ольга, YUSUPOVA Olga; ЯЦЮК Дмитро, YATSIUK DmytroНауково-практичне видання присвячено розгляду медійного середовища, структурним підрозділам, напрямам, які складають медійний ландшафт сьогодення, а також тим засадам, які спрямовані на підвищення медіаграмотності суспільства. Представлено теоретичні основи медіалогії, практичні тенденції формування різних форм контенту, трансльованого як через традиційні, так і через інтерактивні масмедіа. Запропоновано найбільш актуальні напрями візуалізації тих інформаційних, рекламних та інших звернень, які сприятимуть формуванню високого рівня громадської свідомості всіх членів медіапростору, мистецької та культурологічної компетентності здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Журналістика». Видання призначене для опанування медіазасад майбутніми фахівцями у сфері медіа та практиками суміжних професій. The scientific and practical publication is devoted to the consideration of the media environment, structural divisions, directions that make up the media landscape of today, as well as the principles that are aimed at increasing the media literacy of society. The theoretical foundations of medialogy are presented, practical trends in the formation of various forms of content broadcast through both traditional and interactive mass media. The most relevant directions for the visualization of those information, advertising and other appeals that will contribute to the formation of a high level of public consciousness of all members of the media space, artistic and cultural competence of higher education applicants in the specialty "Journalism" are proposed. The publication is intended for mastering media fundamentals by future media professionals and practitioners of related professions.