073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Мельник Тетяна Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ ОПЕРАЦІЙ З ЕЛЕКТРИЧНОЮ ЕНЕРГІЄЮ(DTEU, 2024-12) Мамчура Валентина Сергійовича; Мельник Тетяна МиколаївнаТоргові операції з купівлі-продажу електричної енергії безумовно скрадають вагому частку міжнародної торгівлі. ПрАТ «Національна енергетична компанія «Укренерго» є потужним оператором системи передачі електроенергії в Україні та членом спостерігачем ENTSO-E. Компанія виконує функції оперативно-технологічного управління Об'єднаною енергосистемою України (ОЕС), забезпечує передачу електроенергії через магістральні електромережі від генерації до розподільчих мереж, а також виступає в ролі адміністратора комерційного обліку та розрахунків на ринку електричної енергії України. Протягом останніх п'яти років Україна займає місце серед тридцяти найбільших країн світу за показником загального первинного постачання енергії та входить до першої десятки країн Європи. Енергетичний сектор України є важливою складовою не лише національної економіки, але й невід'ємною частиною європейського економічного простору, оскільки продовжує забезпечувати значні обсяги транспортування енергетичних ресурсів.Документ СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ ТОВ «ЛАБА» НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ(DTEU, 2024-12) Семенець Анастасії Юріївни; Мельник Тетяна МиколаївнаКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних засад та практичних аспектів формування та реалізації стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Робота включає аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Лаба», дослідження його експортної діяльності, а також оцінку ефективності існуючої стратегії виходу на зовнішні ринки. На основі аналізу здійснено обґрунтування напрямів вдосконалення системи стратегічного управління виходом ТОВ «Лаба» на зовнішні ринки, розроблено комплекс заходів щодо ефективного виходу на зовнішні ринки та здійснено прогнозну оцінка впливу запропонованих заходів. Ключові слова: експорт, стратегія, зовнішній ринок, стратегія виходу на зовнішні ринки, електронна освіта. Final qualification paper is devoted to the study of the theoretical foundations and practical aspects of the formation and implementation of the enterprise's strategy for entering foreign markets. The work includes an analysis of the financial and economic activities of “Laba” LLC, a study of its export activities, as well as an assessment of the effectiveness of the existing strategy of entering foreign markets. On the basis of the analysis, the reasons for improving the strategic management system of “Laba” LLC's entry into foreign markets were substantiated, a set of measures was developed for effective entry into foreign markets, and a predictive assessment of the impact of the proposed measures was carried out. Key words: export, strategy, foreign market, strategy for entering foreign markets, electronic education