Міжнародний менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Міжнародний менеджмент за Автор "Демків Юлія Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ(DTEU, 2024-12) Ігнатюк Денис Сергійович; Демків Юлія МихайлівнаДослідження провели на прикладі ТОВ «Епіцентр-К». В роботі опрацьовані були деталі реалізації маркетингової стратегії міжнародної компанії. По структурі проведено аналіз господарчої діяльності в тому числі ЗЕД, розглянуті наявні маркетингові стратегії компанії, наведені пропозиції вдосконалення системи маркетингу, іх реалізація та розрахунок ефективності. Ключові слова: маркетингова система, суб’єкт ЗЕД, ефективність, стратегія, аналіз, результативність. The research was conducted on the example of LLC "Epicenter-K". The work worked out the details of the implementation of the marketing strategy of an international company. An analysis of economic activity, including foreign economic activity, was carried out by structure, the existing marketing strategies of the company were considered, proposals for improving the marketing system, their implementation and calculation of efficiency were given. Keywords: marketing system, foreign economic activity entity, efficiency, strategy, analysis, effectiveness.Документ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА У СЕГМЕНТІ ПРОДАЖУ АВТОЗАПЧАСТИН: АНАЛІЗ РИНКОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ТА КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ(DTEU, 2024-12) Демченко Віталій Олександрович; Демків Юлія МихайлівнаКваліфікаційну роботу присвячено практичним аспектам розробки та впровадженню конкурентної стратегії розвитку компанії ТОВ «МАЗ ТРЕЙД» у сегменті автозапчастин, що передбачає: дослідження функціонування міжнародного підприємства, аналіз ринку діяльності підприємства, обґрунтування доцільності реалізації пропозицій для удосконалення позицій компанії та формування конкурентних переваг та прогнозну оцінку результативності запропонованих новацій. Ключові слова: суб’єкт міжнародної діяльності, ринок автозапчастин, управління, стратегія, конкурентоспроможність. The graduation qualification work is devoted to practical aspects of developing and implementing a competitive development strategy for LLC "MAZ TRADE" in the auto parts segment, which includes: research into the functioning of an international enterprise, market analysis of the enterprise's activities, justification of the feasibility of implementing proposals to improve the company's positions and form competitive advantages, and a forecast assessment of the effectiveness of the proposed innovations. Keywords: subject of international activity, auto parts market, management, strategy, competitiveness.