Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Trush M. I."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ DIGITALIZATION OF OPERATIONAL ACTIVITY OF THE «RIBAS HOTEL KARPATY»(DTEU, 2024-12) Trush M. I.; Kulyk M.V.Trush M.I. Digitization of the operational activity of the hotel The given study investigates operational activity methods, which can attract and retain customers on the example of hospitality related enterprises. The aim of this work has been to find suitable digital operations methods that can contribute to hotel’s development. The aim of the paper has been to analyse the hotel's current marketing strategy and suggest its improvement plan based on marketing research. Having analysed the data about the hotel it has become possible to see its strong sides, weak sides, opportunities and possible threats. Having explored the hospitality industry market in Ukraine, main trends, and having studied the corresponding theory, it has become clear how the hotel meets all these challenges, what the problems are and how, using appropriate actions, these hurdles could be overcome. Key words: competitiveness, hotel operations, characteristics, scientific research, hospitality, digital tools, data, trends. Труш М. І. Цифровізація операційної діяльності суб’єкта сфери гостинності У цьому дослідженні розглядаються методи операційної діяльності, які можуть залучати та утримувати клієнтів на прикладі підприємств сфери гостинності. Метою цієї роботи був пошук відповідних цифрових методів роботи, які можуть сприяти розвитку готелю. Завданням роботи було проаналізувати поточну маркетингову стратегію готелю та запропонувати план її вдосконалення на основі маркетингових досліджень. Проаналізувавши дані про готель, стало можливим побачити його сильні та слабкі сторони, можливості та можливі загрози. Дослідивши ринок індустрії гостинності в Україні, основні тенденції та вивчивши відповідну теорію, стало зрозуміло, як готель відповідає всім цим викликам, в чому полягають проблеми та як, використовуючи відповідні дії, ці перешкоди можна подолати. Ключові слова: конкурентоспроможність, готельна діяльність, характеристики, наукові дослідження, гостинність, цифрові інструменти, дані, тенденції.