Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Steshenko A.V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ HOTEL RENOVATION STRATEGY(DTEU, 2024-12) Steshenko A.V.; Boiko M. H.Стешенко А. В. Стратегія реновації суб’єкта сфери гостинності - Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування в готельно-ресторанній справі» - Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 р. У даному дослідженні розглядається стратегія реновації, навіщо вона потрібна, кому вона потрібна та які переваги вона надає. Мета кваліфікаційної роботи - обґрунтувати необхідність створення стратегії реновації готельного підприємства та показати, що необхідно для її створення. Проаналізувавши діяльність компанії, стало можливим побачити, як вона справляється з сучасними реаліями існування, як слідує тенденціям, і що необхідно для того, щоб цей готель зміг ще більше радувати гостей. Кваліфікаційна робота дає інформацію про види робіт, які можуть бути виконані на даному підприємстві. В роботі надано рекомендації щодо покращення роботи готелю. Ключові слова: реновація, стратегія, знос основних фондів, тенденції гостинності, інвестиції, кошторис, організаційна структура, конкурентне середовище, цільова аудиторія, прибутковість. Steshenko A. V. Development strategy of the hotel in the service market.– – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 This study examines the renovation strategy, why it is needed, who needs it, and what benefits it provides. The purpose of the qualification work is to justify the need to create a hotel enterprise renovation strategy and to show what is necessary for its creation. After analyzing the company's activities, it became possible to see how it copes with modern realities of existence, how it follows trends, and what is necessary for this hotel to be able to delight guests even more. The qualifying work gives information about the types of work that can be performed at this enterprise. The work provides recommendations for improving the hotel's work. Key words: renovation, strategy, fear and tear of fixed assets, hospitality trends, investments, estimate, organizational structure, competitive environment, target audience, profitability.