Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Borodavko Y.D."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ DEVELOPMENT STRATEGY OF THE HOTEL IN THE SERVICE MARKET(DTEU, 2024-12) Borodavko Y.D.; Boiko M.H.Бородавко Е.Д. Стратегія розвитку суб’єкта сфери гостинності на ринку послуг готелю.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Дослідження присвячене аналізу стратегій розвитку, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності готелю на ринку послуг. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегії розвитку готелю на основі аналізу його поточної діяльності та вивчення ринкових тенденцій. Завданнями дослідження є оцінка маркетингової стратегії підприємства, виявлення її сильних і слабких сторін, а також розробка практичних рішень щодо зміцнення його позицій на ринку. На основі аналізу діяльності готелю були визначені ключові фактори його успіху, загрози та можливості для зростання. Запропоновані рекомендації включають удосконалення маркетингових інструментів та впровадження інноваційних підходів, що сприятиме підвищенню впізнаваності бренду та посиленню його конкурентних переваг. Ключові слова: стратегія розвитку, готельний бізнес, конкурентоспроможність, маркетингові дослідження, гостинність, ринок послуг, тенденції, впізнаваність бренду, інновації Borodavko Y. D. Development strategy of the hotel in the service market. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 This study is devoted to the analysis of development strategies that contribute to the competitiveness of a hotel in the service market. The aim of the study is to develop recommendations for improving the hotel development strategy based on the analysis of its current activities and the study of market trends. The objectives of the study are to evaluate the marketing strategy of the enterprise, identify its strengths and weaknesses, and develop practical solutions to strengthen its position in the market. Based on the analysis of the hotel's activities, the key factors of its success, threats and opportunities for growth were identified. The study of global and local trends in the hospitality industry, as well as the analysis of relevant theoretical aspects, allowed us to assess how the hotel is adapting to modern challenges. The proposed recommendations include the improvement of marketing tools and the introduction of innovative approaches, which will help to increase brand awareness and strengthen its competitive advantages. Keywords: development strategy, hotel business, competitiveness, marketing research, hospitality, service market, trends, brand awareness, innovation