Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Boiko M.H."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ BRANDING OF A HOTEL CHAIN ON THE INTERNATIONAL MARKET OF SERVICES(DTEU, 2024-12) Aleksiienko O.A.; Boiko M.H.Алексієнко О. А. Брендинг готельної мережі на міжнародному ринку послуг.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування брендингу у міжнародному готельному бізнесі, визначенню практичних аспектів формування брендингу міжнародної готельної мережі «Ramada», обґрунтуванню напрямів вдосконалення брендингу мережі на основі діджиталізації маркетингових процесів, удосконалення інструментів брендингу та застосуванню інноваційних методів до просування бренду Ключові слова: міжнародна готельна мережа, бренд, брендинг, фактори, інструментарій Alexienko O. A. Branding of a hotel chain in the international service market. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of branding in the international hotel business, determining the practical aspects of branding of the international hotel chain “Ramada”, substantiating the directions of improving the branding of the chain on the basis of digitalization of marketing processes, improving branding tools and applying innovative methods to brand promotion. Keywords: international hotel chain, brand, branding, factors, toolsДокумент DEVELOPMENT STRATEGY OF THE HOTEL IN THE SERVICE MARKET(DTEU, 2024-12) Borodavko Y.D.; Boiko M.H.Бородавко Е.Д. Стратегія розвитку суб’єкта сфери гостинності на ринку послуг готелю.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Дослідження присвячене аналізу стратегій розвитку, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності готелю на ринку послуг. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегії розвитку готелю на основі аналізу його поточної діяльності та вивчення ринкових тенденцій. Завданнями дослідження є оцінка маркетингової стратегії підприємства, виявлення її сильних і слабких сторін, а також розробка практичних рішень щодо зміцнення його позицій на ринку. На основі аналізу діяльності готелю були визначені ключові фактори його успіху, загрози та можливості для зростання. Запропоновані рекомендації включають удосконалення маркетингових інструментів та впровадження інноваційних підходів, що сприятиме підвищенню впізнаваності бренду та посиленню його конкурентних переваг. Ключові слова: стратегія розвитку, готельний бізнес, конкурентоспроможність, маркетингові дослідження, гостинність, ринок послуг, тенденції, впізнаваність бренду, інновації Borodavko Y. D. Development strategy of the hotel in the service market. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 This study is devoted to the analysis of development strategies that contribute to the competitiveness of a hotel in the service market. The aim of the study is to develop recommendations for improving the hotel development strategy based on the analysis of its current activities and the study of market trends. The objectives of the study are to evaluate the marketing strategy of the enterprise, identify its strengths and weaknesses, and develop practical solutions to strengthen its position in the market. Based on the analysis of the hotel's activities, the key factors of its success, threats and opportunities for growth were identified. The study of global and local trends in the hospitality industry, as well as the analysis of relevant theoretical aspects, allowed us to assess how the hotel is adapting to modern challenges. The proposed recommendations include the improvement of marketing tools and the introduction of innovative approaches, which will help to increase brand awareness and strengthen its competitive advantages. Keywords: development strategy, hotel business, competitiveness, marketing research, hospitality, service market, trends, brand awareness, innovationДокумент MARKETING STRATEGY OF THE RESTAURANT CHAIN ON THE INTERNATIONAL MARKET OF SERVICES(DTEU, 2024-12) Olshevska M.Y.; Boiko M.H.Ольшевська М. Я. Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування маркетингової стратегії, визначенню чинників, які впливають на формування стратегії маркетингу, обґрунтуванню напрямів вдосконалення маркетингової стратегії мережі кав'ярень «Starbucks» на основі діджиталізації маркетингових процесів, удосконалення інструментів маркетингу та продажів Ключові слова: міжнародна ресторанна мережа, маркетинг, стратегія, діджиталізація, продажі Olshevska M. Y. Marketing strategy of an international restaurant chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of marketing strategy formation, determination of factors influencing the formation of marketing strategy, substantiation of directions for improving the marketing strategy of the Starbucks coffee chain based on the digitalization of marketing processes, improvement of marketing and sales tools. Keywords: international restaurant chain, marketing, strategy, digitalization, sales