Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Козак Ірини Миколаївни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕВЕНЬЮ МЕНЕДЖМЕНТ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Козак Ірини Миколаївни; Кулик Марія ВолодимирівнаКозак І.М. «Revenue менеджмент суб’єкта сфери гостинності (на прикладі Fairmont Grand Hotel Kyiv)» Випускна кваліфікаційна робота присвячена аналізу та вдосконаленню системи revenue менеджменту суб’єкта гостинності. У роботі представлено результати аналізу діяльності Fairmont Grand Hotel Kyiv та розроблено рекомендації для підвищення ефективності управління доходами. Ключові слова: revenue менеджмент, суб’єкт гостинності, доходи, якість обслуговування. Kozak I.M. "Revenue management of a hospitality entity (based on Fairmont Grand Hotel Kyiv)" The graduation thesis is devoted to the analysis and improvement of the revenue management system of a hospitality entity. The study presents the results of the analysis of Fairmont Grand Hotel Kyiv's activities and provides recommendations for enhancing income management efficiency. Keywords: revenue management, hospitality entity, income, service quality.