Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Кашпур Анна Олексіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корпоративна система менеджменту якості міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Кашпур Анна Олексіївна; Босовська Мирослава ВеліксівнаКашпур А.О. Корпоративна система менеджменту якості міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування корпоративної системи менеджменту якості. Проведено оцінку ефективності діючої системи менеджменту якості готелю «Hyatt Regency Kyiv»; здійснено діагностику рівня якості його готельного продукту. Студенткою розроблено програму заходів щодо удосконалення системи менеджменту якості готелю «Hyatt Regency Kyiv» та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, якість, управління якістю, система менеджменту якості, якість готельних послуг Kashpur A.O. Corporate quality management system of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of a corporate quality management system. The effectiveness of the current quality management system of the Hyatt Regency Kyiv hotel was assessed; the quality level of its hotel product was diagnosed. The student developed a program of measures to improve the quality management system of the Hyatt Regency Kyiv hotel and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: international hotel chain, quality, quality management, quality management system, quality of hotel services