Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Зань Марії Іванівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління поведінкою VIP-споживачів суб’єкта гостинності(DTEU, 2024-12) Зань Марії Іванівни; Расулова Алла МиколаївнаЗань М. І. «Управління поведінкою VIP-споживачів суб’єкта гостинності». У кваліфікаційній роботі було досліджено актуальні питання управління поведінкою VIP-споживачів у сфері туризму та готельної індустрії. Аналізується підхід до обслуговування клієнтів преміум-класу в індустрії гостинності, а також сучасні тенденції в розробці та впровадженні індивідуальних програм для VIP-клієнтів. Розглядаються поняття управління VIP-споживачами у сфері гостинності, орієнтованих на задоволення високих вимог таких споживачів. Ключові слова: VIP-споживач, управління поведінкою, індустрія гостиності. Zan M. I. "Management of VIP-consumer behavior of the hospitality subject". The final qualification work investigated the current issues of VIP-consumer behavior management in the tourism and hotel industry. The approach to servicing premium-class customers in the hospitality industry is analyzed, as well as modern trends in the development and implementation of individual programs for VIP-clients. The concepts of VIP-consumer management in the hospitality industry, focused on meeting the high requirements of such consumers, are considered. Keywords: VIP-consumer, behavior management, hospitality industry.