Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Даценко Анастасія Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ СУБʼЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Даценко Анастасія Віталіївна; Кулик Марія ВолодимирівнаДаценко А.В. Інноваційні стратегії суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню формування, впровадження та застосування інноваційних стратегій в обслуговування споживачів VIP-сегменту готельного ринку. Розглянуто теоретичні основи розроблення та реалізації інноваційних стратегій для сегментів VIP-споживачів суб’єкта гостинності, проведено аналітичний огляд літератури, розглянуто методичні підходи до розроблення інноваційних стратегій. Оцінено передумови розроблення та реалізації інноваційних стартегій, зроблено стратегічний аналіз та проведено моніторинг інноваційних стратегій. Розглянуто напрями реалізації інноваційних стратегів для VIP-споживачів у готельному підприємстві, методи та шляхи впровадження альтернативних інноваційних стратегій. Оцінено ефективність та результативність даних стратегій. Ключові слова: інноваційні стратегії, міжнародна готельна мережа, цифровізація, інноваційні технології. Datsenko A.V. Innovative strategies of the hospitality entity for VIP consumer segments The graduation thesis is dedicated to the study of the formation, implementation and application of innovative strategies in the service of consumers of the VIP segment of the hotel market. The theoretical foundations of the development and implementation of innovative strategies for VIP consumer segments of the hospitality entity were considered, an analytical review of the literature was conducted, and methodological approaches to the development of innovative strategies were considered. The prerequisites for the development and implementation of innovative strategies were assessed, a strategic analysis was made, and the monitoring of innovative strategies was carried out. The areas of implementation of innovative strategies for VIP consumers in the hotel enterprise, methods and ways of implementing alternative innovative strategies are considered. The efficiency and effectiveness of these strategies were evaluated. Keywords: innovative strategies, international hotel chain, digitalization, innovative technologies.