Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Гінжелюк Юлія Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ «PREMIER HOTEL & RESORTS»(DTEU, 2024-12) Гінжелюк Юлія Олегівна; Ведмідь Надія ІванівнаГінжелюк Ю. О. Стратегія маркетингу міжнародної готельної мереж.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 ««Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У результаті проведеного дослідження маркетингової стратегії готельної мережі Premier Hotel & Resorts досягнуто поставленої мети та вирішено основні завдання. Аналіз теоретичних аспектів показав, що успіх готельних мереж залежить від ефективної маркетингової діяльності, зокрема від використання цифрових технологій та адаптації до змінюваних потреб споживачів. Дослідження існуючої стратегії мережі виявило сильні позиції на українському ринку та великий потенціал для міжнародного розвитку. Розроблена програма вдосконалення стратегії передбачає посилення цифрових технологій, вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами та розширення міжнародної присутності. Оцінка запропонованих заходів демонструє їх високу ефективність, що сприятиме зростанню доходів і підвищенню конкурентоспроможності компанії. Результати дослідження мають практичну цінність для інших компаній галузі та можуть бути використані для вдосконалення їхніх стратегій. Ключові слова: маркетингова стратегія, стратегія, маркетинговий аналіз, готельна мережа, програми лояльності, міжнародний розвиток, готельний бізнес, цифрові технології, маркетингова ефективність Hinzheluk Y.A. Marketing strategy of international hotel chains. – Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "International hotel and restaurant business" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 As a result of the conducted research on the marketing strategy of the hotel chain Premier Hotel & Resorts, the goal was achieved and the main tasks were solved. The analysis of theoretical aspects showed that the success of hotel chains depends on effective marketing activities, in particular on the use of digital technologies and adaptation to the changing needs of consumers. A study of the network's existing strategy revealed strong positions on the Ukrainian market and great potential for international development. The developed strategy improvement program involves strengthening digital technologies, improving customer relationship management and expanding international presence. The evaluation of the proposed measures demonstrates their high efficiency, which will contribute to the growth of revenues and increase of the company's competitiveness. The results of the research have practical value for other companies in the industry and can be used to improve their strategies. Keywords: marketing strategy, strategy, marketing analysis, hotel chain, loyalty programs, international development, hotel business, digital technologies, marketing efficiency