Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Гаркавенко Владислав Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ МІЖНАРОДНОЇ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ (STAR BURGER)(DTEU, 2024-12) Гаркавенко Владислав Володимирович; Ведмідь Надія ІванівнаГаркавенко В. В. Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ стратегії маркетингу міжнародної ресторанної мережі, визначенню практичних аспектів формування процесу стратегії маркетингу міжнародної ресторанної мережі «STAR BURGER», обґрунтуванню програми розробки стратегів маркетингу міжнародної ресторанної мережі «STAR BURGER» та розрахунку ефективності запропонованих заходів Ключові слова: стратегія, маркетингова стратегія, міжнародна ресторанна мережа, ефективність стратегії маркетингу, результативність стратегії маркетингу Harkavenko V. IN. Marketing strategy of an international restaurant chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "International hotel and restaurant business". - State University of Trade and Economics. The qualification work is dedicated to researching the theoretical foundations of the marketing strategy of the international restaurant chain, determining the practical aspects of the process of forming the marketing strategy of the international restaurant chain "STAR BURGER", substantiating the program for developing marketing strategies of the international restaurant chain "STAR BURGER" and calculating the effectiveness of the proposed measures Keywords: strategy, marketing strategy, international restaurant chain, effectiveness of marketing strategy, effectiveness of marketing strategy