Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту Готельно-Ресторанного Бізнесу за Автор "Бурий Олександр Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Бурий Олександр Сергійович; Охріменко Алла ГригорівнаБурий О.С. Управління бізнес-процесами суб’єкта гостинності. Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньою програмою «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення управління бізнес-процесами суб'єкта сфери гостинності на прикладі мережі ресторанів «Greek House». Обґрунтовано теоретичні основи управління бізнес-процесами суб’єкта ресторанного бізнесу, проаналізовано практичні засади управління бізнес-процесами мережі ресторанів «Greek House», запропоновано напрями удосконалення управління бізнес-процесами мережі ресторанів «Greek House». Ключові слова: ресторан, менеджмент, бізнес-процеси, ефективність Bury O.S. Management of business processes of the hospitality entity. Manuscript. Qualification work in the specialty 073 "Management" educational program "Management and business administration in the hospitality sector" - State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024 Qualification work is devoted to the study of theoretical principles and the development of practical recommendations for improving the management of business processes of the hospitality entity using the example of the Greek House restaurant chain. The theoretical foundations of business process management of the restaurant business entity are substantiated, the practical principles of business process management of the Greek House restaurant chain are analyzed, and directions for improving business process management of the Greek House restaurant chain are proposed. Keywords: restaurant, management, business processes, efficiency