073 Менеджмент
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Герасичева Надєжда Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Управління стратегічною позицією підприємства» (за матеріалами ТОВ «АГРО-ЕКОУКР» Київська обл., Білоцерківський р-н, с.Ромашки)(Державний торговельно-економічний університет, 2025-12) Герасичева Надєжда ВіталіївнаУ кваліфікаційній роботі досліджено питання управління стратегічною позицією підприємства в умовах ринкової економіки. Проаналізовано основні теоретичні підходи до стратегічного менеджменту, розглянуто методи оцінки стратегічної позиції та конкурентного середовища. Об’єктом дослідження є ТОВ «Агро-ЕкоУкр», а предметом – процеси та підходи до управління його стратегічною позицією. Проведено аналітичну оцінку діяльності підприємства, виявлено його сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. На основі результатів дослідження сформовано рекомендації щодо вдосконалення стратегічного управління, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства. Для досягнення мети використано такі методи: теоретичний аналіз, SWOT-аналіз, економіко-статистичний аналіз, методи порівняння, синтезу та експертних оцінок. Практична значимість роботи полягає у можливості застосування отриманих результатів для покращення стратегічного управління ТОВ «Агро- ЕкоУкр» та забезпечення його сталого розвитку на ринку The qualifying paper investigates the issue of managing the strategic position of an enterprise in a market economy. The main theoretical approaches to strategic management are analyzed, methods for assessing the strategic position and competitive environment are considered. The object of the study is LLC "Agro-EkoUkr", and the subject is the processes and approaches to managing its strategic position. An analytical assessment of the enterprise's activities was conducted, its strengths and weaknesses, opportunities and threats were identified. Based on the results of the study, recommendations were formed for improving strategic management, which will contribute to increasing the competitiveness of the enterprise. To achieve the goal, the following methods were used: theoretical analysis, SWOT analysis, economic and statistical analysis, methods of comparison, synthesis and expert assessments. The practical significance of the work lies in the possibility of applying the results obtained to improve the strategic management of LLC "Agro-EkoUkr" and ensure its sustainable development in the market