073 Менеджмент
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Гаджимагомедова Анжеліка Магомедівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Впровадження системи управління розвитком бренду в організації» (за матеріалами ТОВ «Дніпровський», м.Київ)(Державний торговельно-економічний університет, 2025-12) Гаджимагомедова Анжеліка МагомедівнаКваліфікаційна робота присвячена вирішенню теоретичних та методичних проблем впровадження системи управління розвитком бренду в організації. У теоретичному розділі досліджено сутність та роль впровадження системи управління розвитком бренду в організації. В процесі дослідження виявлено кілька ключових проблем, серед яких недостатня активність у соціальних мережах, слабка цифрова присутність, недоліки в якості обслуговування, що відображаються у низьких рейтингах, а також відсутність ефективної програми лояльності та незавершений процес ребрендингу. У зв’язку з цим запропоновано комплекс заходів для покращення маркетингової стратегії, зокрема активне використання соціальних мереж, регулярні публікації, залучення клієнтів через спеціальні пропозиції, покращення роботи з відгуками. Також рекомендовано впровадити стандарти сервісу, підвищити рівень підготовки персоналу, розширити асортимент страв відповідно до побажань клієнтів і провести оновлення сайту для підвищення зручності користування The qualifying paper is devoted to solving theoretical and methodological problems of implementing a brand development management system in an organization. The theoretical section examines the essence and role of implementing a brand development management system in an organization. During the research, several key problems were identified, including insufficient activity in social networks, weak digital presence, shortcomings in the quality of service, reflected in low ratings, as well as the lack of an effective loyalty program and an incomplete rebranding process. In this regard, a set of measures was proposed to improve the marketing strategy, in particular, active use of social networks, regular publications, attracting customers through special offers, and improving work with reviews. It is also recommended to implement service standards, increase the level of staff training, expand the range of dishes in accordance with customer wishes, and update the site to improve usability