073 Менеджмент
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Верезуб Софія Дмитрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕКЛАМНА ПОЛІТИКА МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ НА ЗОВНІШНИХ РИНКАХ (за матеріалами ТОРГОВОГО ДОМУ ЛІДЕРПАРТС, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, смт. Слобожанське)(Державний торговельно-економічний університет, 2025-11) Верезуб Софія ДмитрівнаКваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент», Освітньою програмою «Міжнародний менеджмент». Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню ефективності рекламної політики міжнародної компанії на зовнішніх ринках, її складових, видів та факторів впливу. За основу було взято діяльність та показники компанії ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС. Розроблено заходи щодо підвищення ефективності рекламної політики міжнародної компанії на зовнішніх ринках Qualification work in the specialty "Management", Educational program "International Management". State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the effectiveness of the international company's advertising policy on foreign markets, its components, types and factors of influence. The activities and indicators of the TRADING HOUSE LEADERPARTS were taken as a basis. Measures have been developed to improve the effectiveness of the international company's advertising policy in foreign markets