Міжнародного менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Міжнародного менеджменту за Автор "Serova Lyudmila Petrovna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Import strategy of TD Gurmandiz, LLC(DTEU, 2024-12) Kazieieva Valentyna Viktorivna; Serova Lyudmila PetrovnaУ кваліфікаційній роботі розглянуто і обгрунтовано функціонування підприємств у ринкових конкурентних умовах під впливомглобалізаційних факторів, які зумовлюють потребу володіти достовірною та деталізованою інформацією про стан і перспективи власного розвитку, наявні та потенційні ризики з метою своєчасної розробки аргументованих управлінських рішень для збільшення результативності та ефективності імпортної стратегії підприємства. Посилення глобалізаційних процесів в останні десятиріччя викликало активізацію імпортних операцій між суб’єктами різних країн, що в свою чергу активізувало пошук нових підходів до організації імпортної стратегії підприємства. In the qualification work, the functioning of enterprises in competitive market conditions under the influence of globalization factors, which determine the need to have reliable and detailed information about the state and prospects of their own development, is considered and substantiated, existing and potential risks for the purpose of timely development of reasoned management decisions to increase the effectiveness and efficiency of the enterprise's import strategy. The strengthening of globalization processes in recent decades has caused the intensification of import operations between subjects of different countries, which in turn has intensified the search for new approaches to the organization of the enterprise's import strategy.Документ Organization of import deliveries of gates automation and roller shutter systems(DTEU, 2024-12) Pylypenko Yelyzaveta Kostiantynivna; Serova Lyudmila PetrovnaУ кваліфікаційній роботі розглянуто та обґрунтовано необхідність оптимізації організації імпортної діяльності для підвищення ефективності операцій підприємства. В ході дослідження здійснено аналіз фінансово-економічних показників і зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «PRESTIGE GATES». Визначено ключові фактори, які впливають на ефективність імпортної діяльності, та запропоновано комплекс заходів для їх удосконалення. Особливу увагу приділено розробці рекомендацій, спрямованих на покращення механізму організації імпорту та оцінці прогнозованого впливу запропонованих змін на загальну ефективність діяльності компанії. The qualifying paper considers and substantiates the necessity of optimizing the organization of import activities to enhance the enterprise's operational efficiency. The study analyzes the financial and economic indicators and foreign economic activities of “PRESTIGE GATES” LLC. Key factors affecting the efficiency of import activities have been identified, and a set of measures for their improvement has been proposed. Particular attention is given to developing recommendations aimed at improving the import organization mechanism and assessing the forecasted impact of the proposed changes on the overall performance of the company.Документ Sales strategy of an enterprise-subject of foreign economic activity(DTEU, 2024-12) Zhu Huana; Serova Lyudmila PetrovnaУ роботі розглядається стратегія продажу підприємства, яке здійснює зовнішньоекономічну діяльність, на прикладі компанії Danong Technology Co., Ltd. (Китай). Автор аналізує основні підходи та методи, що використовуються цією компанією для розширення ринків збуту та підвищення конкурентоспроможності на міжнародному ринку. Розглянуто ключові елементи стратегії, такі як адаптація продукту до вимог іноземних ринків, використання цифрових технологій у продажах, а також розвиток партнерських відносин. Особлива увага приділяється факторам, що впливають на ефективність зовнішньоекономічної діяльності, а також рекомендаціям щодо вдосконалення стратегій продажу на основі аналізу практик Danong Technology. Ключові слова: стратегія продажу, зовнішньоекономічна діяльність, конкурентоспроможність, міжнародний ринок, адаптація продукту, цифрові технології, партнерські відносини, Danong Technology, китайські компанії. This paper examines the sales strategy of an enterprise engaged in foreign economic activity, based on the example of Danong Technology Co., Ltd. (China). The author analyzes the main approaches and methods used by the company to expand its sales markets and enhance its competitiveness in the international market. Key elements of the strategy are discussed, including product adaptation to the requirements of foreign markets, the use of digital technologies in sales, and the development of partnerships. Special attention is given to the factors influencing the effectiveness of foreign economic activity, as well as recommendations for improving sales strategies based on the practices of Danong Technology. Keywords: sales strategy, foreign economic activity, competitiveness, international market, product adaptation, digital technologies, partnerships, Danong Technology, Chinese companies.