Міжнародного менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Міжнародного менеджменту за Автор "Serova Lyudmila Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ EFFICIENCY OF FOREIGN ECONOMIC IMPORT OPERATIONS OF EPICENTER-K, LLC(DTEU, 2024-12) Baranov Evgeniy Serhiyovych; Serova Lyudmila PetrivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено ефективність імпортних операцій компанії ТОВ «Епіцентр-К». Проведено аналіз поточного стану зовнішньоекономічної діяльності, виявлено основні проблеми та розроблено заходи для підвищення ефективності імпорту. Запропоновано рекомендації для підвищення ефективності співпраці з партнерами, зниження витрат на логістику та покращення управління запасами. Результати дослідження спрямовані на підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Епіцентр-К» та зниження витрат на міжнародних ринках, що дозволить компанії зберегти лідерські позиції в умовах зростаючої конкуренції. The qualification paper examines the efficiency of import operations of Epicenter- K, LLC. The current state of foreign economic activity is analyzed, the main problems are identified and measures to improve the efficiency of imports are developed. Recommendations for improving the efficiency of cooperation with partners, reducing logistics costs and improving inventory management are proposed. The results of the study are aimed at increasing the competitiveness of Epicenter-K, LLC and reducing costs in international markets, which will allow the company to maintain its leadership position in the face of growing competition.Документ Sales activity of an enterprise-subject of foreign economic activity(DTEU, 2024-12) Zhou Feng; Serova Lyudmila PetrivnaУ роботі розглядається діяльність підприємства у сфері продажу на прикладі компанії Danong Technology Co., Ltd. (Китай), яка здійснює зовнішньоекономічну діяльність. Метою дослідження є вивчення стратегії продажу та методів, що використовуються компанією для розвитку її міжнародних ринків, підвищення конкурентоспроможності та оптимізації бізнес-процесів. Автор аналізує ключові елементи продажу, зокрема адаптацію продукції до вимог іноземних ринків, використання цифрових технологій у продажах та розвиток партнерських відносин. Враховуються як зовнішні, так і внутрішні фактори, що впливають на ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Ключові слова: стратегія продажу, зовнішньоекономічна діяльність, конкурентоспроможність, міжнародний ринок, адаптація продукції, цифрові технології, партнерські відносини, Danong Technology. This paper the sales activity of an enterprise engaged in foreign economic activity, based on the example of Danong Technology Co., Ltd. (China). The purpose of the research is to study the sales strategy and methods employed by the company to expand its international markets, enhance competitiveness, and optimize business processes. The author analyzes key elements of the sales strategy, including product adaptation to foreign market requirements, the use of digital technologies in sales, and the development of partnerships. Both external and internal factors affecting the effectiveness of foreign economic activity are considered. Keywords: sales strategy, foreign economic activity, competitiveness, international market, product adaptation, digital technologies, partnerships, Danong Technology.