Міжнародного менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Міжнародного менеджменту за Автор "Bian Xuejiao"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Export strategy of the machine-building complex enterprise(DTEU, 2024-12) Bian Xuejiao; Сєрова Людмила ПетрівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню експортної стратегії підприємства машинобудівного комплексу, що є важливою складовою міжнародної економічної діяльності та конкурентоспроможності підприємства на глобальному ринку. В роботі проведено теоретичний аналіз основних аспектів формування експортної стратегії, визначено основні фактори, що впливають на зовнішньоекономічну діяльність підприємств машинобудування, а також вивчено досвід зарубіжних компаній у цій сфері. Кваліфікаційна робота є важливим внеском у розвиток стратегічного управління експортною діяльністю підприємств машинобудівного комплексу і може бути використана для розробки та коригування експортних стратегій в умовах глобалізації економіки. Ключові слова: експортна стратегія, машинобудівний комплекс, міжнародні ринки, конкурентоспроможність, зовнішньоекономічна діяльність, підприємство, експортний потенціал, маркетингова стратегія. The qualification work is devoted to the study of the export strategy of an enterprise of the machine-building complex, which is an important component of international economic activity and the competitiveness of the enterprise in the global market. The work provides a theoretical analysis of the main aspects of the formation of an export strategy, identifies the main factors influencing the foreign economic activity of machine-building enterprises, and also studies the experience of foreign companies in this area. The qualification work is an important contribution to the development of strategic management of export activities of enterprises of the machine-building complex and can be used to develop and adjust export strategies in the context of economic globalization. Keywords: export strategy, machine-building complex, international markets, competitiveness, foreign economic activity, enterprise, export potential, marketing strategy.