Міжнародного менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Міжнародного менеджменту за Автор "Лютик Анни Леонідівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАРУБІЖНИХ РИНКАХ(DTEU, 2024-12) Лютик Анни Леонідівни; Слоква Марина ГригорівнаКваліфікаційна робота зі спеціальності «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «Епіцентр К» м.Київ; здійснено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» м.Київ; проведено оцінку ефективності застосування маркетингових технологій у діяльності ТОВ «Епіцентр К» м.Київ; обґрунтовано пропозиції щодо впровадження маркетингових технологій у діяльність ТОВ «Епіцентр К» м.Київ; розроблено комплекс заходів щодо оптимізації маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» м.Київ; проведено оцінку ефективності діяльності ТОВ «Епіцентр К» м.Київ внаслідок реалізації запропонованих заходів. Ключові слова: маркетингові технології, зарубіжні ринки, маркетингова діяльність, маркетингові стратегії, конкурентоспроможність. Graduation thesis in the specialty «Management» specialization «Management of foreign economic activity». State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. In the qualifying work, the analysis of the financial and economic activity of LLC «Epicenter K» Kyiv was carried out; an analysis of the marketing activity of LLC «Epicenter K» Kyiv was carried out; an assessment of the effectiveness of the application of marketing technologies in the activities of LLC «Epicenter K» Kyiv was carried out; proposals regarding the implementation of marketing technologies in the activities of LLC «Epicenter K» Kyiv are substantiated; developed a set of measures to optimize the marketing activities of LLC «Epicenter K» Kyiv; an assessment of the effectiveness of the activities of LLC «Epicenter K» Kyiv was carried out as a result of the implementation of the proposed measures. Keywords: marketing technologies, foreign markets, marketing activities, marketing strategies, competitiveness.