Міжнародного менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Міжнародного менеджменту за Автор "Кириленко Дар’ї Сергіївни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ТОВ «ВЕДАРА ТРЕЙД» при здійсненні ЗЕД(DTEU, 2024-12) Кириленко Дар’ї Сергіївни; П’янкова Оксана ВасилівнаКваліфікаційна робота присвячена аналізу та розробці ефективних стратегій управління розвитком бренда компанії. У роботі розглядаються особливості зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємства, його позиціонування на ринку та вплив конкуренції на бренд. Основна увага приділяється визначенню факторів, що впливають на успішний розвиток бренду в умовах ЗЕД, зокрема: оптимізація маркетингових стратегій, адаптація продуктового асортименту до специфіки ринків та підвищення впізнаваності бренда. На основі аналізу діяльності ТОВ «ВЕДАРА ТРЕЙД» наведено практичні рекомендації розвитку бренда при здійсненні ЗЕД, покращення її іміджу. Вивчено також роль корпоративної культури та репутаційного менеджменту у формуванні сталого розвитку бренду. У роботі виокремлено складові та функції бренду підприємства при здійсненні ЗЕД та визначено їх місце в системі управління підприємством. Отримані результати можуть бути використані для вдосконалення стратегій розвитку бренду компанії та побудови ефективних комунікацій. Ключові слова: бренд-менеджмент, зовнішньоекономічна діяльність, конкурентоспроможність,стратегія, міжнародний ринок The main focus is on identifying the factors that influence the successful development of the brand in the context of FEA, including the optimization of marketing strategies, adaptation of the product range to market specifics, and increasing brand awareness. Based on the analysis of LLC «VEDARA TRADE», practical recommendations are provided for brand development in the context of FEA to enhance its image. The role of corporate culture and reputation management in shaping sustainable brand development is also examined. The paper highlights the components and functions of the enterprise's brand in the context of FEA and defines their place within the enterprise management system. The results obtained can be used to improve the company's brand development strategies and build effective communications. Key words: brand management, foreign economic activity, competitiveness, strategy, international market.