Міжнародного менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Міжнародного менеджменту за Автор "Гарбара Антона Миколайовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПОРТУ ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ(DTEU, 2024-12) Гарбара Антона Миколайовича; Ковальова Марія ЛеонідівнаКваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент», освітньою програмою «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено практичним аспектам організації експортної діяльності підприємства з іноземними інвестиціями. Дослідження діяльності ТОВ «САЛАТЕЙРА» висвітлює ефективність функціонування підприємства у сфері ресторанного бізнесу, з акцентом на інноваційні підходи до здорового харчування та швидкого обслуговування. Проведений аналіз світового ринку заморожених продуктів виявив Німеччину як найперспективніший напрямок для експансії компанії, враховуючи економічну стабільність та високий споживчий попит. Проте, для підвищення загальної ефективності підприємства рекомендується вдосконалення стратегій оптимізації витрат, диверсифікація ринків і впровадження інновацій у маркетинг. Ключові слова: суб’єкт ЗЕД, експорт, іноземні інвестиції, організаційне забезпечення, диверсифікація, стратегія. Qualification work in the specialty «Management», educational program «Management of Foreign Economic Activity». State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to practical aspects of organizing export activities of an enterprise with foreign investments. The study of the activities of LLC "SALATEIRA" highlights the efficiency of the enterprise's functioning in the restaurant business, with an emphasis on innovative approaches to healthy eating and fast service. The analysis of the global frozen food market identified Germany as the most promising direction for the company's expansion, given its economic stability and high consumer demand. However, to increase the overall efficiency of the company, it is recommended to improve cost optimization strategies, diversify markets and introduce innovations in marketing. Key words: foreign economic activity entity, export, foreign investment, organizational support, diversification, strategy.