Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Samchuk V. A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Brand communications of the tourist enterprise on the Internet(DTEU, 2024-12) Sereda Yaroslava; Samchuk V. A.Середа Я. В. Бренд комунікаії туристичного підприємства в мережі Internet. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Бренд Менеджмент». – Державний торговельно1економічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам організації бренд-комунікацій в Інтернеті у сфері туризму. У роботі розкрито сутність поняття «бренд-комунікації» та визначено їхнє місце в системі цифрового маркетингу туристичних компаній. Вивчено сучасні інструменти та стратегії формування ефективних комунікацій. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення бренд-комунікацій в Інтернеті для ТОВ «Євротріпс», що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності компанії на ринку туристичних послуг. Ключові слова: бренд-комунікації, цифровий маркетинг, соціальні мережі, SMM, онлайн-просування. Sereda Y.V. Brand communication of a tourism enterprise on the Internet. - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing", educational program «Brand management». - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation qualification paper is dedicated to the theoretical, methodological, and practical foundations of organizing brand communications on the Internet in the tourism sector. The work reveals the essence of the concept of "brand communications" and defines its place within the system of digital marketing for tourism companies. It explores contemporary tools and strategies for creating effective communications. Recommendations are developed for enhancing brand communications online for LLC "Eurotrips" which will contribute to increasing the company's competitiveness in the tourism services market. Key words: brand communications, digital marketing, social media, SMM, online promotion.