Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Kateryna Yahelska"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Brand Management in the Service Sector(DTEU, 2024-12) Vaha Karina; Kateryna YahelskaВага К.М. Бренд-менеджмент у сфері послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання бренд-менеджменту в сфері послуг. Розкривається сутність та складові бренд-менеджменту в сфері послуг, підкреслюються виклики, з якими стикаються підприємства в цій сфері. Проаналізовано маркетингове середовище бренд-менеджменту ТОВ «Мережа Права». Запропоновано стратегію розвитку бренду ТОВ «Мережа Права», спрямовану на оптимізацію та вдосконалення інструментів управління брендом компанії для підвищення її конкурентоспроможності та впізнаваності на ринку. Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, сфера послуг, брендстратегії,підвищення впізнаваності бренду. Vaha K.M. Brand management in the service sector. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, according to the educational and professional program “Brand Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using brand management in the service sector. The essence and components of brand management in the service sector are revealed, the challenges faced by enterprises in this area are highlighted. The marketing environment of brand management of LLC "Merezha Prava" is analyzed. A brand development strategy of LLC " Merezha Prava" is proposed, aimed at optimizing and improving the company's brand management tools to increase its competitiveness and recognition in the market. Keywords: brand, brand management, service sector, brand strategies, increasing brand awareness.Документ Integrated Marketing Communications of Brands in International Markets(DTEU, 2024-12) Vitalina Zhukova; Kateryna YahelskaЖукова В. О. Інтегровані маркетингові комунікації брендів на міжнародних ринках – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання інтегрованих маркетингових комунікацій у процесах просування брендів на міжнародних ринках. Розкрито сутність та особливості інтегрованих маркетингових комунікацій, доведено їх роль у підвищенні конкурентоспроможності брендів на глобальному рівні. Проаналізовано маркетингові комунікації агенції “ВАРТО” та визначено основні напрямки зміни та вдосконалення бренду та його комунікацій на нових ринках. Розроблено комунікаційну стратегію для бренда АК «ВАРТО» на основі впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій для забезпечення успішного позиціонування брендів на міжнародних ринках. Ключові слова: інтегрований маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації, бренд, міжнародний маркетинг, міжнародні ринки, комунікаційна стратегія, позиціонування бренду. Zhukova V. O. Integrated marketing communications of brands in international markets. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics,Kyiv,2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of using integrated marketing communications in the promotion of brands in international markets. The essence and features of integrated marketing communications are explored, and their role in enhancing the competitiveness of brands on a global scale is substantiated. The marketing communications of the "WARTO" agency were analysed, and the key directions for rebranding and improving its communications in new markets were identified. A communication strategy for the "WARTO" agency brand was developed, based on the implementation of integrated marketing communications to ensure the successful positioning of brands in international markets. Keywords: integrated marketing, integrated marketing communications, brand, international marketing, international markets, communication strategy, brand positioning.