Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Ilnytskyi Denys"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ DIGITAL MARKETING TOOLS FOR BRAND CREATION AND DEVELOPMENT(DTEU, 2024-12) Ilnytskyi Denys; Yagelska K. Y.Ільницький Денис Сергійович. «ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТКУ БРЕНДУ» за матеріалами ТОВ “Юніон Груп”. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю «Маркетинг», освітня програма «Бренд-менеджмент». Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024. У цьому дослідженні розглядається, як інструменти цифрового маркетингу, включаючи соціальні мережі, контент-маркетинг, SEO та інтернет-рекламу, формують ідентичність бренду, залучення клієнтів та позиціювання на ринку, пропонуючи практичні поради щодо створення та розвитку брендів у цифровому середовищі. Ключові слова: цифровий маркетинг, бренд-менеджмент, інструменти цифрового маркетингу, розвиток бренду, маркетинг у соціальних мережах Ilnytskyi Denys Serhiyovych. «DIGITAL MARKETING TOOLS FOR BRAND CREATION AND DEVELOPMENT» based on materials of UNION GROUP HOLDING LLC. Final qualifying paper in the specialty «Marketing», educational program «Brand Management». State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024. This study examines how digital marketing tools, including social media, content marketing, SEO, and online advertising, shape brand identity, customer engagement, and market positioning, offering practical insights into building and growing brands in the digital landscape. Keywords: Digital Marketing, Brand Management, Digital Marketing Tools, Brand development, Social Media Marketing