Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Зайця Євгенія Олександровича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові комунікації футбольного клубу(DTEU, 2024-12) Зайця Євгенія Олександровича; Пономаренко Ігор ВіталійовичЗаєць Є. Маркетингові комунікації футбольного клубу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2023. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації маркетингових комунікацій футбольного клубу. Досліджено сутність маркетингових комунікацій футбольного клубу. Здійснено аналіз маркетингового середовища ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”, представлено напрями удосконалення маркетингових комунікацій футбольного клубу. Розроблено план маркетингових комунікацій футбольного клубу ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ», обґрунтовано прогнозні показники розвитку. Ключові слова: маркетингові комунікації, комунікаційна стратегія, маркетингові активності, футбольний клуб. Zayets E. Marketing communications of a football club. - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2023. The qualification work is devoted to theoretical and practical aspects of the development and implementation of marketing communications of a football club. The essence of marketing communications of a football club is investigated. The analysis of the marketing environment of the NGO ‘FC “POLISSIA STAKES” is carried out, the directions of improvement of marketing communications of the football club are presented. A plan of marketing communications of the football club of the NGO ‘FC “POLISSIA STAKES” has been developed, forecast indicators of development have been substantiated. Keywords: marketing communications, communication strategy, marketing activities, football club.