Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Дмитренко Катерина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне управління комунікаціями бренду(DTEU, 2024-12) Дмитренко Катерина Миколаївна; Коровіна Олена ВолодимирівнаДмитренко К.М. Стратегічне управління комунікаціями бренду.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075«Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ,2024. Кваліфікаційнуроботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам стратегічного управління комунікаціями бренду. Розкрито сутність та основні елементи стратегічних комунікацій, доведено доцільність їх використання у формуванні сильного бренду. Проведено аналіз існуючої комунікаційної стратегії компанії 1+1 media, визначено її сильні та слабкі сторони. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії управління комунікаціями бренду 1+1 media, що включають впровадження сучасних методів та технологій для підвищення ефективності комунікаційної діяльності компанії. Ключові слова: стратегічне управління, комунікації бренду, брендменеджмент, комунікаційна стратегія, медіакомпанія. Dmytrenko K.M. Strategic managementofbrandcommunications.Manuscript. Qualificationworkinthespecialty 075"Marketing",intheeducationalandprofessionalprogram"BrandManagement".– StateUniversityofTradeandEconomics,Kyiv,2024. ThegraduationthesisTheisdevotedtotheoreticalmethodicalandpracticalaspectsofstrategicmanagementofbrandcommunications. Theessenceandmainelementsofstrategiccommunicationsarerevealed, theexpediencyoftheiruseintheformationof a strongbrandisproven. Ananalysisoftheexistingcommunicationstrategiesofthe 1+1 media companywascarriedout, anditsstrengthsandweaknessesweredetermined. Recommendationshavebeendevelopedforimprovingthestrategyofmanagingcommunic ationsofthe 1+1 media brand, whichincludetheimplementationofmodernmethodsandtechnologiestoimprovetheeffect ivenessofthecompany'scommunicationactivities. Keywords: strategic management, brand communications, brandmanagement, communicationstrategy, media company.