Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Глотова Вікторія Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Конкурентоспроможність будівельного підприємства в системі брендменеджменту(DTEU, 2024-12) Глотова Вікторія Вікторівна; Кононенко Ганна ІгорівнаГлотова В.В. Конкурентоспроможність будівельного підприємства в системі бренд-менеджменту. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам розробки стратегії конкурентоспроможності будівельного підприємства. Розкрито сутність та складові бренду та бренд менеджменту. Проведено аналіз ефективності конкурентоспроможності підприємства ТОВ “Енергетично-дорожнє будівництво” та розроблено і запропоновано заходи задля її покращення та удосконалення маркетингових інструментів підприємства. Ключові слова: маркетинг, конкурентоспроможність, бренд, стратегія, бренд менеджмент. Glotova V.V. Competitiveness of the construction enterprise in the brand management system. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical-methodical and practical aspects of developing the strategy of competitiveness of the construction enterprise. The essence and components of the brand and brand management are revealed. An analysis of the effectiveness of the competitiveness of the LLC "Energy and Road Construction" LLC was carried out, and measures were developed and proposed for its improvement and improvement of the company's marketing tools. Keywords: marketing, competitiveness, brand, strategy, brand management.