Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Гижко Денис Ігорович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM та Influence – маркетинг у просуванні брендів(DTEU, 2024-12) Гижко Денис Ігорович; Ягельська Катерина ЮріївнаГижко Д.І. SMM та Influence-маркетинг у просуванні брендів. – Рукопис. Кваліфікаційна роботи за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню використання SMM та Influence-маркетингу у просуванні брендів на прикладі ТОВ «Тубікей Промоушн». Розкрито сутність інструментів SMM та Influence-маркетингу, їх роль у формуванні впізнаваності та залученості аудиторії. Проаналізовано ефективність різних підходів до співпраці з інфлюенсерами та взаємодії з цільовою аудиторією. Розроблено стратегію вдосконалення маркетингових кампаній компанії з урахуванням сучасних тенденцій. Ключові слова: SMM, Influence-маркетинг, бренди, інфлюенсери, стратегія. Gizhko D.I. SMM and Influence-marketing in brand promotion - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», under the educational and professional program «Brand Management». - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the use of SMM and Influence marketing in brand promotion on the example of Tubikey Promotion LLC. The essence of SMM and Influence marketing tools, their role in shaping the awareness and engagement of the audience is revealed. The effectiveness of different approaches to cooperation with influencers and interaction with the target audience is analyzed. A strategy for improving the company's marketing campaigns is developed, taking into account current trends. Keywords: SMM, Influence marketing, brands, influencers, strategy.