Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Василишина Любов Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг менеджмент в діяльності фармацевтичного підприємства(DTEU, 2024-12) Короткова Дмитра Андрійовича; Василишина Любов МиколаївнаКоротков Д. А. Маркетинг менеджмент в діяльності фармацевтичного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню управління маркетингом фармацевтичного підприємства ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». У роботі розглянуто теоретичні основи маркетинг менеджменту підприємства, досліджено основні концепції і напрями. На основі проведених досліджень розроблено заходи з удосконалення управління маркетингом фармацевтичного підприємства. Ключові слова: маркетинг менеджмент, маркетингове середовище, маркетинговий потенціал, маркетингова діяльність, фармацевтична фірма. Korotkov D. A. Marketing management in the activity of a pharmaceutical enterprise. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing Management." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the analysis and improvement of marketing management of pharmaceutical enterprise PJSC "Pharmaceutical firm" Darnytsia ". The work considers the theoretical foundations of marketing of enterprise management, the basic concepts and directions are investigated. On the basis of the conducted researches, measures were developed to improve the management of marketing of a pharmaceutical enterprise. Keywords: marketing management, marketing environment, marketing potential, marketing activity, pharmaceutical firm.Документ Маркетингові комунікації підприємства(DTEU, 2024-12) Коваль Анастасії Валеріївни; Василишина Любов МиколаївнаКоваль А. В. Маркетингові комунікації підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи маркетингових комунікацій підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «РЕАТЕКС», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу маркетингових комунікацій підприємства було розроблено маркетингову комунікаційну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти та засоби, визначено основні складові бюджету, розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: комунікація, маркетингові комунікації, реклама, emailрозсилка, виставкова діяльність, друкована реклама. Koval A. V. Enterprise Marketing Communications. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the company's marketing communications system. The marketing environment of "Reatex" LLC was studied, the strengths and weaknesses of the company's activity were determined. As a result of the analysis of the company's marketing communications, a marketing communication campaign was developed, the goals, target audience, main tools and means were determined, the main components of the budget were determined, and layouts of communication messages were developed. Keywords: communication, marketing communications, advertising, emailing, exhibition activity, print advertising.Документ Маркетингові інструменти в електронній комерції(DTEU, 2024-12) Ніколаєва Івана Олексійовича; Василишина Любов МиколаївнаНіколаєв І. О. Маркетингові інструменти в електронній комерції. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню маркетингових інструментів електронної комерції на прикладі інтернет-магазину «NataNiko». У роботі розглянуто теоретичні основи електронної комерції, визначено сутність та значення маркетингових інструментів для успішного функціонування інтернетмагазинів. На основі проведених досліджень розроблено стратегію вдосконалення маркетингових інструментів, включаючи впровадження Telegram-бота, активізацію контекстної реклами та покращення SEO-стратегії. Ключові слова: електронна комерція, маркетинг, інтернет-магазин, маркетингові інструменти, стратегія, SWOT-аналіз. Nikolaev I. O. Marketing Tools in E-commerce. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing," under the educational and professional program "Trade Marketing." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is dedicated to the analysis and improvement of marketing tools in e-commerce using the example of the online store "NataNiko." The study examines the theoretical foundations of e-commerce, defining the essence and significance of marketing tools for the successful operation of online stores. Based on the conducted research, a strategy for enhancing marketing tools has been developed, including the implementation of a Telegram bot, the activation of contextual advertising, and the improvement of SEO strategies. Keywords: e-commerce, marketing, online store, marketing tools, strategy, SWOT analysis.Документ Організація рекламної діяльності підприємства роздрібної торгівлі(DTEU, 2024-12) Горбач Катерини Юріївни; Василишина Любов МиколаївнаГорбач К. Ю. Організація рекламної діяльності підприємства роздрібної торгівлі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним і практичним аспектам організації рекламної діяльності роздрібних підприємств. Розкрито сутність та види реклами. Проаналізовано рекламну діяльність магазину дитячих товарів «Антошка плюс» у м. Миронівка, зокрема його маркетингове середовище та методи реклами. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління рекламою та план заходів для підвищення ефективності просування товарів. Ключові слова: підприємство, рекламна діяльність, маркетингове середовище, реклама, управління рекламою, цільова аудиторія. orbach K. Yu. Organization of Advertising Activities of a Retail Enterprise. – Manuscript. Qualification work in specialty 075 "Marketing," in the educational and professional program "Advertising Business." – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. This work explores theoretical and practical aspects of advertising for retail enterprises. The essence and types of advertising are outlined. The advertising activities of "Antoshka Plus" in Myronivka are analyzed, focusing on its marketing environment and advertising methods. Recommendations for advertising management improvements and an action plan to enhance promotional efficiency have been developed. Keywords: enterprise, advertising activities, marketing environment, advertising, advertising management, target audience.Документ Стратегія просування бренду торговельного підприємства(DTEU, 2024-12) Ємельянової Ярослави Олексіївни; Василишина Любов МиколаївнаЄмельянова Я. О. Стратегія просування бренду торговельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню просування бренду торговельного підприємства на прикладі інтернет-магазину автозапчастин. У роботі розглянуто теоретичні аспекти стратегії просування бренду, визначено принципи SMART при реалізації стратегії просування бренду. На основі проведених досліджень запропоновано напрями удосконалення стратегії просування бренду інтернет-магазину автозапчастин. Ключові слова: бренд, стратегія просування, ідентичність, цінність, торговельне підприємство, інтернет-магазин, маркетингове середовище. emelianova Ya. O. Brand promotion strategy of a trading company. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing," under the educational and professional program "Trade Marketing." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the analysis and improvement of promotion of the brand of a trading enterprise on the example of an online store of auto parts. The work deals with the theoretical aspects of brand promotion strategy, defines the principles of SMART when implementing a brand promotion strategy. On the basis of the conducted researches, directions of improvement of the strategy of promotion of the brand of the online store of auto parts are proposed. Keywords: brand, promotion strategy, identity, value, trade enterprise, online store, marketing environment.