Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Бурлаки Тетяни Андріївни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM-стратегія розвитку кавʼярні(DTEU, 2024-12) Бурлаки Тетяни Андріївни; Пономаренко Ігор ВіталійовичБурлака Т. А. SMM-стратегія розвитку кавʼярні. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг Менеджмент» – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі визначено теоретичні основи формування SMM- стратегій та розглянуто кожний етап їх створення. Було проведено аналіз маркетингової діяльності кавʼярні «MONADA» та здійснено оцінку конкурентів закладу у соціальних мережах. На підставі проведеного дослідження ФОП Бармак Костянтин Валерійович було розроблено SMM-стратегія розвитку кавʼярні «MONADA» та її реалізація. Ключові слова: SMM-стратегія, методи просування, соціальна мережа, маркетингова діяльність. Burlaka T. A. SMM-strategy of coffee development. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing Management» – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. In the qualification paper, the theoretical foundations of the formation of SMM-strategies are determined and each stage of their creation is considered. An analysis of the marketing activity of the «MONADA» coffee shop was carried out and an assessment of the institution's competitors in social networks was carried out. On the basis of the research carried out by the FOP Barmak Kostyantyn Valeriyovych, the SMM-strategy for the development of the «MONADA» coffee shop and its implementation was developed. Key words: SMM-strategy, promotion methods, social network, marketing activity.