Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Бондаренко Олена Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу(DTEU, 2024-12) Камала Марка Олександровича; Бондаренко Олена СергіївнаКамал М.О. «SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ФОП «Палащук Ярослав Вікторович» (кав’ярня «МИ MAD РАЗОМ»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування SMM-стратегії закладу ресторанного бізнесу. Досліджено маркетингове середовище кав’ярні « МИ MAD РАЗОМ », визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу комунікаційних заходів підприємства розроблено оновлену SMM-стратегію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, контент-плани та розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: SMM-стратегія соціальні мережі, пости, соціальномедійні платформи. Kamal M.O. "SMM strategy of a restaurant business establishment" (based on the materials of the FOP "Palashchuk Yaroslav Viktorovych" ("MY MAD TOGETHER" cafe). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the SMM strategy of the restaurant business establishment. The marketing environment of the "MY MAD TOGETHER" coffee shop was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, an updated SMM strategy was developed, goals, target audience, main tools were determined, a schedule, content plans were drawn up, and layouts of communication messages were developed. Keywords: SMM strategy, social networks, posts, social media platforms.Документ Комунікаційна стратегія просування закладу громадського харчування в соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Татаренка Максима Миколайовича; Бондаренко Олена СергіївнаТатаренко М. Комунікаційна стратегія просування закладу громадського харчування в соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2023. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації комунікаційної стратегії просування закладу громадського харчування в соціальних мережах. Досліджено сутність комунікаційної стратегії просування закладу громадського харчування в соціальних мережах. Здійснено аналіз маркетингового середовища САВДІСТРІБЮШН, представлено напрями удосконалення комунікаційної стратегії просування закладу громадського харчування в соціальних мережах. Розроблено комунікаційну стратегію просування закладу громадського харчування в соціальних мережах, оцінено ефективність реалізації, обґрунтовано прогнозні показники розвитку закладу громадського харчування. Ключові слова: комунікаційна стратегія, маркетингові активності, просування. Tatarenko M. Communication strategy for promoting a catering establishment in social networks. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2023. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the development and implementation of a communication strategy for promoting a catering establishment in social networks. The essence of the communication strategy for promoting a public catering establishment in social networks is investigated. An analysis of the marketing environment of SAV-DISTIBUTION is carried out, directions for improving the communication strategy for promoting the catering establishment in social networks are presented. A communication strategy for promoting a public catering establishment in social networks has been developed, the effectiveness of implementation has been evaluated, and the forecast indicators of development of the public catering establishment have been substantiated. Keywords: communication strategy, marketing activities, promotion.Документ Цифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центру(DTEU, 2024-12) Павленка Олександра Володимировича; Бондаренко Олена СергіївнаПавленко О.В. Цифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центру (за матеріалами ФОП Головня Владислав Денисович (сервісний центр Moriss Coffee) – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам використання цифрових інструментів в маркетинговій діяльності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу, визначено роль цифрових технологій у реалізації завдань маркетингової діяльності, представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на основі використанням цифрових технологій. Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові технології, сервісний центр, маркетингова діяльністю. Pavlenko O.V. Digital technologies in the marketing activities of the service centre (based on the materials of FOP Golovnya Vladyslav Denysovych (Moriss Coffee service centre) – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 Marketing under the educational programme Digital Marketing. – State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the use of digital tools in the marketing activities of the enterprise. The marketing environment is studied and the strengths and weaknesses of the enterprise are identified. As a result of the analysis, the role of digital technologies in the implementation of marketing tasks is determined, recommendations for improving marketing activities based on the use of digital technologies are presented. Keywords: digital marketing, digital technologies, service centre, marketing activities.Документ Інтернет інструменти в рекламній діяльності підприємстваь сфери послуг(DTEU, 2024-12) Мержана Костянтина Олексійовича; Бондаренко Олена СергіївнаМержан К. Інтернет інструменти в рекламній діяльності підприємстваь сфери послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2023. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам використання інтернет інструментів у рекламній діяльності підприємства сфери послуг. Досліджено сутність інтернет інструментів. Здійснено аналіз маркетингового середовища ФОП «Любарський Ігор Васильович» (бренд LIV COMFORT), представлено напрями удосконалення використання інтернет інструментів у рекламній діяльності підприємств сфери послуг. Розроблено рекламну програму ФОП «Любарський Ігор Васильович» (бренд LIV COMFORT) в мережі Інтернет, обґрунтовано прогнозні показники розвитку підприємства. Ключові слова: рекламна діяльність, інтернет інструменти, маркетингові активності, сфера послуг. Merzhan K. Internet tools in the advertising activity of of service enterprises. Graduation qualification work in specialty 075 Marketing educational program Marketing Management. – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2023. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the use of Internet tools in the advertising activities of a service company. The essence of Internet tools is investigated. The analysis of the marketing environment of Ihor Liubarskyi (brand LIV COMFORT) is carried out, the directions of improvement of the use of Internet tools in the advertising activities of service enterprises are presented. The advertising programme of the individual entrepreneur ‘Liubarskyi Ihor Vasylovych’ (brand LIV COMFORT) on the Internet has been developed, and the forecast indicators of the enterprise development have been substantiated. Keywords: advertising activity, Internet tools, marketing activities, service sector.