Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Бардіної Анастасії Андріївни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бренд-стратегія підприємства в соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Бардіної Анастасії Андріївни; Черниш Тетяна ОлександрівнаБардіна А. А. Бренд-стратегія підприємства в соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним та практичним основам розробки та запровадження бренд-стратегії підприємства для соціальних мереж. Розкрито сутність та складові бренд-стратегії соціальних мереж, доведено доцільність її запровадження. Проаналізовано бренд-стратегію ТОВ «ТК-Фурнітура». Розроблено бренд-стратегію для соціальних мереж ТОВ «ТК-Фурнітура» на основі отриманих аналітичних даних поточного прояву підприємства як бренду. Ключові слова: бренд, бренд-стратегія, соціальні мережі, позиціонування. Bardina A. A. Brand strategy of the enterprise in social networks. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical foundations of the development and implementation of the company's brand strategy for social networks. The essence and components of the brand strategy of social networks are revealed, and the expediency of its implementation is proven. The brand strategy of LLC "TK-Furniture" was analyzed. A brand strategy for social networks of LLC "TK-Furniture" was developed based on the received analytical data of the current manifestation of the company as a brand. Keywords: brand, brand strategy, social networks, positioning.