Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Артюшенко Олександри Валеріївни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бренд-комунікації на основі інтернет-технологій в освітній галузі(DTEU, 2024-12) Артюшенко Олександри Валеріївни; Черниш Тетяна ОлександрівнаАртюшенко О.В. Бренд-комунікації на основі інтернет-технологій в освітній галузі (за матеріалами ПП «Грін Форест», м. Київ). – Рукопис. Дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 рік. Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних основ та удосконалення бренд-комунікацій на основі інтернет-технологій в освітній галузі. На підставі проведеного дослідження ПП «Грін Форест» проаналізовано, обґрунтовано та оцінено ефективність запропонованих рекомендацій щодо удосконаленню бренд-комунікацій підприємства ПП «Грін Форест». Оскільки в останні роки роль маркетингових комунікацій продовжує зростати, розробка бренд-комунікацій на основі інтернет-технологій стала одним з домінуючих напрямків розвитку всіх сучасних підприємств, тому обрана тема є актуальною. Ключові слова: бренд, бренд-комунікації, інтернет-технології,освітня галузь, маркетингове середовище. Artyushenko O.V. Brand communications based on Internet technologies in the educational sector (based on materials from PE «Green Forest», Kyiv). – Manuscript. Graduate Masters degree in specialty 075 – «Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The master’s thesis is devoted to the study of the theoretical foundations and improvement of brand communications based on Internet technologies in the educational sector. Based on the research conducted by PE «Green Forest», the effectiveness of the proposed recommendations for improving brand communications of the enterprise PE «Green Forest» was analyzed, substantiated and assessed. Since in recent years the role of marketing communications continues to grow, the development of brand communications based on Internet technologies has become one of the dominant directions of development of all modern enterprises, therefore the chosen topic is relevant. Keywords: brand, brand communications, Internet technologies, education industry, marketing environment.