Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Алімова Радислава Вікторовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем(DTEU, 2024-12) Алімова Радислава Вікторовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичАлімов Р. В. Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024.У роботі досліджуються особливості підвищення ефективності сайту підприємства за допомогою SEO. Розглянуто специфіку реалізації маркетингової стратегії компанії в Інтернеті в умовах війни в Україні, ідентифіковано характерні риси застосування пошукової оптимізації для просування компанії на ринку товарів для здоров’я та краси. Запропоновано шляхи покращення SEO з урахуванням вподобань сучасних користувачів та завдяки використанню штучного інтелекту. Ключові слова: маркетинг, Інтернет, сайт, пошукові системи, цільова аудиторія. Алімов Р. В. Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У роботі досліджуються особливості підвищення ефективності сайту підприємства за допомогою SEO. Розглянуто специфіку реалізації маркетингової стратегії компанії в Інтернеті в умовах війни в Україні, ідентифіковано характерні риси застосування пошукової оптимізації для просування компанії на ринку товарів для здоров’я та краси. Запропоновано шляхи покращення SEO з урахуванням вподобань сучасних користувачів та завдяки використанню штучного інтелекту. Ключові слова: маркетинг, Інтернет, сайт, пошукові системи, цільова аудиторія.