Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Аврамчука Віталія Вікторовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПОШУКОВА ОПТИМІЗАЦІЯ У ПРОСУВАННІ ВЕБСАЙТУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(DTEU, 2024-12) Аврамчука Віталія Вікторовича; Суслова Тетяна ОлегівнаАврамчук В.В. Пошукова оптимізація у просуванні веб-сайту закладу вищої освіти. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Цифровий мартетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ 2024. Випускна кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методичним та практичним засадам SEO-оптимізації для підвищення видимості веб-сайту Державного торговельно-економічного університету (ДТЕУ) у пошукових системах. У роботі розглянуто сучасні підходи до технічної оптимізації, покращення юзабіліті та контентної стратегії сайту. На основі дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення технічних аспектів сайту, створення шаблонів мета-тегів та реалізації локальної SEO-стратегії. Ключові слова: Seo-оптимізація, соціальні мережі, цифровий маркетинг, локальне SEO, технічна оптимізація, юзабіліті, контентна стратегія, мета-теги, внутрішня оптимізація, пошукові системи, індексація, ранжування, контент-маркетинг, мобільна оптимізація. Avramchuk V.V. Search Engine Optimization in Promoting the Website of a Higher Education Institution. – Manuscript. Final qualification work in the specialty 075 "Marketing", under the Educational and Professional Program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics. – Kyiv 2024. The final qualification work is dedicated to the theoretical, methodological, and practical foundations of SEO optimization to increase the visibility of the State University of Trade and Economics (SUTE) website in search engines. The study examines modern approaches to technical optimization, usability improvement, and the site's content strategy. Based on the research, recommendations were developed to improve the site's technical aspects, create meta-tag templates, and implement a local SEO strategy. Keywords: SEO optimization, social media, digital marketing, local SEO, technical optimization, usability, content strategy, meta-tags, on-page optimization, search engines, indexing, ranking, content marketing, mobile optimization.