073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Моляренко Андрій"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗВИТОК КОНКУРЕНЦІЇ У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ(КНТЕУ, 2020) Моляренко АндрійНа сьогоднішній день ринок являє собою суб'єкт господарювання, створений на відведеній за рішенням місцевого органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування земельній ділянці і зареєстрований в установленому порядку, функціональними обов'язка ми якого є надання послуг та створення для продавців і покупців належних умов у процесі купівлі-продажу товарів за цінами, що складаються залежно від попиту і пропозицій Відповідно, можна зробити висновок, що фундаментальною основою сучасної економіки є місткий та конкурентний внутрішній ринок, завдяки якому забезпечується істотне підвищення рівня внутрішнього споживання й збалансований розвиток національного господарства. Широкомасштабний і випереджуючий розвиток внутрішньої торгівлі, який відбувається в умовах поглиблення ринкових відносин, лібералізації і демонополізації, дедалі більше базується на засадах конкуренції, яка активізує діяльність суб'єктів ринку, стимулює їх пошук до нових форм і методів торгівлі, відіграє особливу роль в інституційній організації обігу товарів та послуг, визначає динаміку, кількісні та якісні параметри торговельної діяльності. Разом з тим, конкурентне середовище в сфері внутрішньої торгівлі розвивається повільно і фрагментарно, конкурентна боротьба суб 'єктів ринку невиразна, а позиції переважної більшості торговельних підприємств на ринку є слабкими. Незважаючи на активізацію розвитку торгівлі, сьогодні внутрішній ринок у цій сфері залишається деформованим і не здатним забезпечити паритет між попитом та пропозицією. Недосконалою є і система регулювання конкурентоспроможності торгівлі на внутрішньому ринку України, що проявляється у порушенні ринкових регуляторів розвитку та функціонування підприємств у ринковому середовищі, високому рівні монополізації е кономіки, низькій конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, малоефективній антимономольній політиці держави. характеризують сучасні тенденції конкуренції у сфері внутрішньої торгівлі. Праці науковців містять широке коло проблем теоретичного та прикладного характеру, пов'язаних із функціонуванням сфери торгівлі та внутрішнього ринку, особливу увагу приділено різним аспектам розвитку внутрішнього ринку на сучасному етапі та акцентовано увагу на конкуренції у сфері торгівлі.