Кафедра Ресторанних і Крафтових Технологій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Ресторанних і Крафтових Технологій за Автор "Сідєльніков Данило"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бізнес проект ресторану формату «Local food» місті Києві(КНТЕУ, 2020) Сідєльніков ДанилоАктуальність теми ресторанне господарство є oдним з успiшних та нaйпеpспективнiших poзвинутих нaпpямкiв бiзнесу в Укpaїнi. Oднiєю з oсoбливoстей дaнoї гaлузi є opiєнтaцiя нa євpoпейськi стaндapти oбслугoвувaння, а отже для зaбезпечення aктивiзaцiї poзвитку ресторанного бізнесу дoцiльне нaукoве oбґpунтувaння нoвих пpoектiв підприємств ресторанного господарства, кoнцепцiя яких беpе дo увaги свiтoвий дoсвiд тa вдaлу пpaктику вiтчизняних пiдпpиємств-лiдеpiв. З року в рік ресторанні технології стрімко розвиваються. Йде серйозна конкурентна боротьба за відвідувачів. Саме цей фактор змушує топ-менеджерів продумувати не тільки основну стратегію і стиль діяльності ресторану, а й деталі, що додають закладу унікальності та неповторності. Заклади харчування відіграють досить важливу роль у житті людини. Крім задоволення фізіологічних потреб у харчуванні «вихід» до закладу харчування несе важливу соціальну функцію. Ефективна робота такого об’єкту залежить від низки факторів. Мета випускної кваліфікаційної роботи - за результатами комплексу організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та маркетингових методів та бізнес-проект об’єкта ресторанного бізнесу. Як і будь-яка складна система, ресторан починається з задуму його засновників і закінчується контролем функціонування установи. Головну роль у цьому виконує практична філософія його власника. Її розкриває підхід до ведення бізнесу, який визначає етичні й моральні цінності, що реалізуються в процесі функціонування підприємства. Головна ідея засновників ресторану визначає його кредо і покликана максимально задовольняти відвідувачів. Відповідно до мети, завданнями роботи є: визначити концептуальні засади діяльності підприємства ресторанного господарства формату «Local food» у місті Києві; провести маркетингові дослідження ринку ресторанних послуг у районі дислокації проектованого підприємства ресторанного господарства; обґрунтувати місце розміщення ресторану , надати характеристику цільових груп споживачів; розробити неймінг, загальну концепцію ресторанного продукту, концепцію дизайну, сервісу підприємства ресторанного господарства; визначити і обґрунтувати організаційно-правовий статус об’єкта; розробити перелік основних і додаткових послуг підприємства ресторанного господарства: визначити умови та чинники забезпечення процесу обслуговування (функціональне зонування приміщень відповідно до класу підприємства ресторанного господарства, забезпечення послуг харчування і додаткових послуг); обґрунтувати вибір просторового рішення торговельної зон обслуговування споживачів, обладнання та інвентарю, організацію роботи персоналу; визначити перелік приміщень для здійснення виробничого процесу підприємства ресторанного господарства; розрахувати загальну площу виробничих приміщень ресторану; обґрунтувати організацію сервісних процесів у ресторані, функціональні показники роботи його структурних підрозділів, визначити кадрове забезпечення виробничих та сервісних процесів; розробити раціональну організаційну структуру управління і визначити функції кожної структурної одиниці; розробити пропозиції щодо добору, розстановки та розвитку персоналу, оцінити результативність діяльності; розробити штатний розпис; обґрунтувати операційні доходи об’єкта, обсяги та структуру операційних активів; розробити план із праці та спланувати поточні витрати; сформувати операційний прибуток за перший рік створення та функціонування підприємства; оцінити ефективність капітальних вкладень, визначити термін окупності проекту; розробити прогноз результатів фінансової діяльності закладу виходячи з потреб забезпечення необхідного соціального і виробничого розвитку, окреслити ризики реального інвестиційного проекту; Об’єкт досліджень: процес бізнес-проектування об’єкта ресторанного бізнесу за визначеним форматом. Предмет досліджень: ресторан на 80 місць. Методи дослідження: аналіз, порівняння, систематизація, моделювання, експеримент, розрахунковий метод, узагальнення. Практична значущість отриманих результатів полягає в тому, що було розроблено проект нового рентабельного підприємства ресторанного господарства в місті Києві, що може задовольнити потреби потенційних відвідувачів у високоякісному продукті та додаткових послугах, які на даний момент в ареалі дослідження не є задоволеними