Кафедра Ресторанних і Крафтових Технологій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Ресторанних і Крафтових Технологій за Автор "Леоріт Володимир"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бізнес проект ресторану формату "SLOW FOOD" у місті Києві(КНТЕУ, 2020) Леоріт ВолодимирАктуальність обраної теми. В останні десятиліття людство зіткнулося із таким явищем як глобалізація. Воно вплинуло абсолютно на нас всіх і все наше життя. І хоча найбільшою мірою вплив цього явища вивчається саме в сфері економіки, проте вплив на науку, медицину, культуру, туризм та традиції і звички людей теж став достатньо вагомим. Одним із головних елементів та проявів глобалізації є функціонування транснаціональних корпорацій. Їх вплив в останні роки став настільки великим, що теж сама по собі діяльність може суттєво впливати на держави і суспільства. Розвиток транснаціональних корпорацій в тому числі приурочений і до сфери харчування. Таким чином, транснаціональні корпорації впливають на традиції та звичаї, що пов'язані із повсякденним харчуванням людей. Відповідно, в цьому проявляється одна із змін, що ми її можемо підкреслити за останні роки, а саме інтенсифікація подібних процесів, темпів життя людства. Особливо це проявляється саме у містах, які стали дуже швидко розвиватися за останні 100, 50 та навіть 20 років. Одним з провідних змін є міські традиції харчування та звички. В містах вони суттєво змінилися порівняно із середньовіччям та навіть позаминулим століттям. Оскільки транснаціональні корпорації, в тому числі, дозволяють людям обирати товари та продукти, які раніше були недоступні і за своєю якістю, і за своєю концептуальною складовою. У першу чергу ми можемо зазначити таку корпорацію як МакДональдз вона фактично стала флагманом у новій галузі, яка з розвитком глобалізації набула неабияких темпів розвитку. Ми ведемо загалом мову про фастфуд. За рахунок того, що концепція цього способу споживання їжі пропонувала відносно дешевий та дуже швидкий спосіб харчування в умовах глобалізації, коли альтернативні витрати часу та його цінність для кожної людини зростали, подібне рішення було надзвичайно вдалим. Таким чином, із цієї корпорації ми можемо побачити так звану глобалізацію в харчовій галузі, яка і проявляється в тому, що популярність фаст-фудів постійно зростала. Це продовжується і на сьогодні. Однак за останні 5-10 років все-таки тенденції до здорового харчування та хоч більш-менш збалансованого харчування почали поширюватися в рамках всього світу. Одним із таких збалансованих рішень було впровадження та самоорганізація такого руху як Slow Food. На сьогодні кількість його прибічників постійно зростає на противагу все зростаючим темпам поширення фаст-фуду. Відповідно, актуальність цієї роботи полягає в тому, аби на прикладі протидії загальносвітовим тенденціям створити функціонування в межах Києва такої бізнес одиниці, яка користувалася б популярністю серед споживачів, а відповідно, і мала економічний успіх в подальшому. Аналіз досліджень і публікацій. Питання складання бізнес-планів з урахуванням економічної ситуації розглянуті у наукових працях відомих вчених: Н. Крилової, В.А. Чичина, К. Кіпермана, І.В. Ліпсіса, Алексєєва М.М., Г.Д. Львовського, В.Д. Маркової, Покропивного С. Ф., М. Муллей, О.І. Пальчик, Смаковська Ю., Г. Пітерса, А.Р. Полякова, Х. Роузена, Ю.І. Скирко, В. Хруцького та ін. Водночас, багато аспектів цієї проблеми з огляду на особливості розвитку сучасної економіки потребують більш повного та предметного дослідження. На сьогодні існує декілька наукових підходів до розробки бізнес-планів на підприємстві, які обґрунтовані зарубіжними економістами і менеджерами: П. Тіффані, Стівеном Д. Пітерсоном, Х. Роузеном, Р. Уотерменом, та іншими. Але всі ці наукові розробки повинні підлягати ретельній адаптації до українських реалій та стану перехідної економіки. Мета випускної кваліфікаційної роботи – за результатами комплексу організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та маркетингових методів та з урахуванням вимог НАССР та ISO розробити проект об’єкта ресторанного бізнесу. Завданнями даного дослідження є наступні: -формування концепції закладу ресторанного господарства у місті Києві; - вибір та обґрунтування вибору локації, назви та базової концепції даного закладу; - формування організаційного та виробничого плану діяльності закладу харчування; - розробка концептуального меню із врахуванням головної ідеї функціонування закладу; - планування обсягів випуску продукції у розрізі різних її видів; - обґрунтування системи контролю якості та безпечності ресторанної продукції; - розрахунок інвестиційних витрат по даному проекту; - розрахунок базових фінансових показників ефективності функціонування проекту, його терміну окупності; - розробка практичних рекомендацій для втілення даного проекту в життя при практичному функціонуванні. Об’єкт дослідження – процес бізнес-проектування об’єкта ресторанного бізнесу за визначеним форматом. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні засади ефективного функціонування та стратегічного розвитку закладу ресторанного господарства. Методи дослідження. Для дослідження використовувалися різноманітні методи. В першу чергу методи оцінювання інвестиційних проектів такі як метод теперішньої вартості, метод дисконтування, а також методи екстраполяції, прогнозування. Крім того використані базові теоретичні методи: індукції та дедукції, аналізу та синтезу, логіки тощо.