Кафедра Ресторанних і Крафтових Технологій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Ресторанних і Крафтових Технологій за Автор "Кролевець Вікторія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бізнес проект суші-бару у місті Києві(КНТЕУ, 2020) Кролевець ВікторіяАктуальність теми гостинність є одним із фундаментальних понять людської цивілізації, яка в наш час забезпечується такими видами економічної діяльності, як го-тельне і ресторанне господарство. Ресторанне господарство , як специфічна галузь включає в себе підприємства різних форм власності, об'єднані за ха-рактером перероблюваної сировини і продукції, що випускається, за органі-зацією виробництва і формами обслуговування населення, за послуги, що на-даються. Місія підприємств ресторанного господарства полягає в задоволенні потреб населення в організації харчування та дозвілля допомогою виробле-них і покупних продукції та послуг. Ресторанний бізнес в Україні зазнає великих змін. Якщо раніше відві-дування ресторанів було прерогативою високооплачуваних верств населення, то сьогодні мало не кожен житель мегаполісу може вибрати для себе відпо-відне місце для проведення дозвілля. Ефективна діяльність будь-якого закла-ду ресторанного господарства складається з безлічі факторів. Це і ведення продуманої фінансової та маркетингової діяльності, і формування команди досвідчених професіоналів, і грамотне позиціонування закладу на ринку, і створення умов для успішного просування бренду. У даний час ринок послуг ресторанного господарства постійно поши-рюється та видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Як сфера підприємницької діяльності, ресторанне господарство виконує соціальну (задоволення потреб споживачів) та еконо-мічну(підприємницька діяльність в обслуговуванні споживачів) функції. Економічні функції сфери ресторанного господарства розглядаються як єдиний комплексний механізм виробництва й обігу продукції, що забезпечує ресторанному бізнесу певні переваги порівняно з іншими галузями народного господарства. Перш за все, це перспективна галузь для інвестування капіталу, що гарантує достатньо швидку оборотність вкладених коштів. Метою цієї роботи є розкриття основних елементів управління проек-том створення нового ресторану. Також метою написання випускної квалі-фікаційної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з ресторан-ного бізнесу, вироблення умінь застосовувати їх при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння розвитку пошуку сучасних наукових досяг-нень у сфері ресторанного бізнесу та уміння їх самостійно застосовувати при вирішенні прикладних проблем. Предметом дослідження є процес управління проектом створення но-вого підприємства ресторанного бізнесу. Об’єктом дослідження є проект створення суші-бару та його головні складові. В ході дослідження будуть вирішені наступні завдання: – визначення особливостей сучасного розвитку ресторанного бізнесу в Україні; – розкриття специфічних рис управління в галузі ресторанного госпо-дарсва; – розгляд методологічних підходів до управління проектами в ресто-ранній галузі; – встановлення цілей та завдань управління проектом створення ресто-рану, визначення шляхів його реалізації; – розрахунок бюджету проекту та витрат на реалізацію окремих зав-дань, у тому числі у випадках затримок та перевищення витрат над плановим рівнем; – узагальнення результатів створення проекту та формулювання вис-новків про доцільність його реалізації з позицій економічної ефективності та керованості на базі проектного підходу. У дослідженні були використані наступні методи та прийоми: про-грамно-цільового управління; проектного аналізу; інвестиційного аналізу; діагностики; моделювання; графічної інтерпретації економічної та управ-лінської інформації, різні теоретичні, аналітичні та статистичні матеріали, за-кони України та інші нормативні документи з питань ресторанного та готель- ного бізнесу, економічного та фінансового аналізу, бухгалтерського обліку та аудиту. Головним результатом дослідження є розробка обґрунтованого проекту , створення нового підприємства ресторанного бізнесу із визначен-ням усіх основних елементів та компонентів управління його реалізацією.