Кафедра Ресторанних і Крафтових Технологій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Ресторанних і Крафтових Технологій за Автор "Бондаренко Євгенії"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ БІЗНЕС ПРОЕКТ ДИТЯЧОЇ КАВ'ЯРНІ У МІСТІ ЗАПОРІЖЖІ(КНТЕУ, 2020) Бондаренко ЄвгеніїАктуальність дослідження. Зараз Україна переживає справжній кавовий бум. За останні 2-3 роки кафе в Україні встигли вирости в соціокультурне явище. Тому в майбутньому планується відкрити дитячу кав’ярню у м. Запоріжжя. Головною стратегією підприємства повинна стати комплексна стратегія з надання продукції високої якості і за прийнятними цінами, а також продовження асортименту послуг. Виходячи з цього, стратегією маркетингу обирається стратегія розширення попиту за рахунок стимулювання обсягу продажів, цінової політики і нецінових факторів конкурентної боротьби, створення позитивного іміджу кафе. Дитячі кафе і кав’ярні – це специфічний бізнес, котрий об’єднує у собі сферу ресторанного господарства та розваг. Він відкриває масу можливостей для розвитку та просування. Такий вид бізнесу набирає своєї популярності в маленьких та великих містах. Конкуренція у цій сфері поки, що досить невелика тому цим треба користуватися. Чому ж дитячі заклади актуальна бізнес ідея? По-перше, орієнтування на дитячу аудиторію актуальна при будь-яких економічних обставинах(діти завжди були і будуть, а батькам іноді треба трохи часу аби просто насолодитися чашкою кави й тістечком). Класичний формат дитячого закладу – це коли є зона для споживання напоїв та їжі і зона для игормісце для ігор або майстер-класів, або для атракціонів. у якись закладах дитячу зону обладнуують гірками, басейном з кульками або каруселями. Ігрова кімната повинна бути безпечною, тому важливо правильно підібрати обробку і меблі для того щоб було максимально комфортно і безпечно . В ігровій зоні обовязково будуть няня і аніматори, яки постійно будуть слідкувати за дітьми, проводити майтер класи, зможуть допомогти якщо виникнуть питання. Мета випускної кваліфікаційної роботи – за результатами комплексу організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та маркетингових методів та з урахуванням вимог НАССР та ISO розробити проєкт об’єкта ресторанного бізнесу. Відповідно до мети в роботі визначено та вирішено такі науково-методичні та практичні завдання: дослідити локацію, неймінг та атмосферу проєктованої дитячої кав’ярні; розробити маркетинг проєкту; дослідити організаційний дизайн; провести проєктування операційних технологій ; здійснити проєктування сервісних технологій; розробити бюджет; обґрунтувати foodcost; визначити термін окупності. Об’єкт дослідження – процес бізнес-проєктування об’єкта ресторанного бізнесу за визначеним форматом. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні засади ефективного функціонування та стратегічного розвитку закладу ресторанного господарства.