Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки за Автор "Поспелова Юрія Олеговича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Двоспрямована структура проєкту програмного продукту для забезпечення роботи підприємства еторгівлі»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Поспелова Юрія Олеговича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота Поспєлова Юрію Олеговичу на тему «Двоспрямована структура проєкту програмного продукту для забезпечення роботи підприємства е-торгівлі» виконана у відповідності до цілей дослідження і містить 75 сторінок, 29 рисунків, 2 таблиці. Перелік використаних джерел налічує 38 найменувань. У роботі проаналізовані підходи до розроблення програмного продукту управління проєктами електронної торгівлі, відмінності категорій«електронна комерція» та «е-торгівля». Визначено передумови та прослідковано еволюцію розвитку електронного бізнесу та е-торгівлі у світовій економіці. Охарактеризовані основні стандарти організації електронного обміну даними між підприємствами (EDI). Визначено базові методології, методи та моделі електронної комерції та визначено місце управління проєктами е-торгівлі в ІТ системі електронної комерції України. Розглянуто специфіку електронної торгівлі як джерела конкурентних переваг для виробника, продавця та ринкових партнерів. Наведено відмінності між традиційною торгівлею та еторгівлею. Визначено обмеження та перешкоди, пов’язані з функціонуванням електронної комерції та е-торгівлі. В результаті дослідження виявлено, що новим етапом розвитку е-торгівлі є розвиток, що базується на принципах сучасного цифрового маркетингу і дозволяє виводити товари і послуги на ринок за допомогою онлайн-продажів, забезпечивши лідерство, стійкість розвитку та високу конкурентоспроможність в умовах глобальної конкуренції. Виявлено ключові тенденції розвитку електронної торгівлі у світі і в Україні, що дозволило надати рекомендації щодо удосконалення систем онлайн-продажу. Визначено ключові переваги для покупців і продавців, які працюють через віртуальні торгові платформи. Ключові слова: програмний продукт, управління проєктами, еторгівля, онлайн-продажі, маркетинг ABSTRACT The qualification work of Yuri Olegovich Pospelov on the topic "Bidirectional structure of a software product project to ensure the operation of an e-commerce enterprise" was completed in accordance with the objectives of the study and contains 75 pages, 29 figures, 2 tables. The list of used sources includes 38 names. The paper analyzes the approaches to the development of a software product for the management of e-commerce projects, the differences between the categories "electronic commerce" and "e-commerce". The prerequisites are defined and the evolution of the development of electronic business and e-commerce in the world economy is traced. The main standards of the organization of electronic data exchange between enterprises (EDI) are characterized. The basic methodologies, methods and models of e-commerce are defined and the place of management of ecommerce projects in the IT system of e-commerce of Ukraine is determined. The specifics of electronic trade as a source of competitive advantages for the manufacturer, seller and market partners are considered. Differences between traditional trade and e-trade are given. Limitations and obstacles related to the functioning of electronic commerce and e-commerce are identified. As a result of the study, it was found that the new stage of the development of e-commerce is development based on the principles of modern digital marketing and allows to bring goods and services to the market with the help of online sales, ensuring leadership, sustainable development and high competitiveness in the conditions of global competition. The key trends in the development of e-commerce in the world and in Ukraine were identified, which made it possible to provide recommendations for improving online sales systems. Key benefits for buyers and sellers working through virtual trading platforms are identified. Keywords: software product, project management, e-commerce, online sales, marketing