Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки за Автор "Криворучко Олена Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Двовекторна структуризація проєкту програмного продукту бронювання валют в установах банку»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Погребняк Роман Олександрович; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Двоспрямована структуризація проекту полягає в поєднанні робочої та організаційної структури проекту. Вона передбачає створення робочої структури проекту (WBS); організаційної структуру проекту (OBS); проведення обліку витрат; опис робочих пакетів; створення системи кодування та словник використання WBS (каталог ―Витрати-час-ресурси‖). Двовекторна структуризація проєкту програмного продукту бронювання валют в установах банку передбачає створення програмного продукту - мобільного додатку MyFin-valyuta із застосуванням всіх стадій управляння програмним продуктом. Розроблений мобільний додаток стане «фінансовим» консультантом будь-якого користувача. Ключові слова: проєкт, програмний продукт, структуризація проєкту, валюта, фінанси, управління проєктом програмного програмного продукту. ABSTRACT Two-way structuring of the project consists in combining the work and organizational structure of the project. It involves the creation of a project work structure (WBS); organizational structure of the project (OBS); cost accounting; description of work packages; creation of a coding system and a dictionary of WBS use ("Costs-TimeResources" catalog). Two-vector structuring of the project of the currency reservation software product in bank institutions involves the creation of a software product - the MyFin-valyuta mobile application with the use of all stages of software product management. The developed mobile application will become a "financial" consultant for any user. Keywords: project, software product, project structuring, currency, finance, software product project management.Документ «Двоспрямована структура проєкту програмного продукту для забезпечення роботи підприємства еторгівлі»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Поспелова Юрія Олеговича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота Поспєлова Юрію Олеговичу на тему «Двоспрямована структура проєкту програмного продукту для забезпечення роботи підприємства е-торгівлі» виконана у відповідності до цілей дослідження і містить 75 сторінок, 29 рисунків, 2 таблиці. Перелік використаних джерел налічує 38 найменувань. У роботі проаналізовані підходи до розроблення програмного продукту управління проєктами електронної торгівлі, відмінності категорій«електронна комерція» та «е-торгівля». Визначено передумови та прослідковано еволюцію розвитку електронного бізнесу та е-торгівлі у світовій економіці. Охарактеризовані основні стандарти організації електронного обміну даними між підприємствами (EDI). Визначено базові методології, методи та моделі електронної комерції та визначено місце управління проєктами е-торгівлі в ІТ системі електронної комерції України. Розглянуто специфіку електронної торгівлі як джерела конкурентних переваг для виробника, продавця та ринкових партнерів. Наведено відмінності між традиційною торгівлею та еторгівлею. Визначено обмеження та перешкоди, пов’язані з функціонуванням електронної комерції та е-торгівлі. В результаті дослідження виявлено, що новим етапом розвитку е-торгівлі є розвиток, що базується на принципах сучасного цифрового маркетингу і дозволяє виводити товари і послуги на ринок за допомогою онлайн-продажів, забезпечивши лідерство, стійкість розвитку та високу конкурентоспроможність в умовах глобальної конкуренції. Виявлено ключові тенденції розвитку електронної торгівлі у світі і в Україні, що дозволило надати рекомендації щодо удосконалення систем онлайн-продажу. Визначено ключові переваги для покупців і продавців, які працюють через віртуальні торгові платформи. Ключові слова: програмний продукт, управління проєктами, еторгівля, онлайн-продажі, маркетинг ABSTRACT The qualification work of Yuri Olegovich Pospelov on the topic "Bidirectional structure of a software product project to ensure the operation of an e-commerce enterprise" was completed in accordance with the objectives of the study and contains 75 pages, 29 figures, 2 tables. The list of used sources includes 38 names. The paper analyzes the approaches to the development of a software product for the management of e-commerce projects, the differences between the categories "electronic commerce" and "e-commerce". The prerequisites are defined and the evolution of the development of electronic business and e-commerce in the world economy is traced. The main standards of the organization of electronic data exchange between enterprises (EDI) are characterized. The basic methodologies, methods and models of e-commerce are defined and the place of management of ecommerce projects in the IT system of e-commerce of Ukraine is determined. The specifics of electronic trade as a source of competitive advantages for the manufacturer, seller and market partners are considered. Differences between traditional trade and e-trade are given. Limitations and obstacles related to the functioning of electronic commerce and e-commerce are identified. As a result of the study, it was found that the new stage of the development of e-commerce is development based on the principles of modern digital marketing and allows to bring goods and services to the market with the help of online sales, ensuring leadership, sustainable development and high competitiveness in the conditions of global competition. The key trends in the development of e-commerce in the world and in Ukraine were identified, which made it possible to provide recommendations for improving online sales systems. Key benefits for buyers and sellers working through virtual trading platforms are identified. Keywords: software product, project management, e-commerce, online sales, marketingДокумент «Двоспрямована структуризація проєкту програмного продукту інформаційної системи TrainzInfo»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Вінічука Олександра Сергійовича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена розробці інформаційної системи TrainzInfo в якій описано всю інформацію про українську залізницю, побудовано графіки поїздів і їх розклад по станціях, зібрано всю інформацію про станції і рухомий складі Української залізниці. В результаті порівняльного аналізу аналогічних рішень визначено, що на ринку України відсутні інформаційні системи на який описано всю інформацію про українську залізницю, було прийнято рішення розробити інформаційну систему TrainzInfo. Розробка серверної частини виконана у середовищі ASP.NET Core 8.0 яке базується на мові C# Готовий програмний комплекс TrainzInfo було успішно протестовано і розгорнуто на промисловому продуктивному середовищі хостингу Випускна кваліфікаційна робота на тему «Двоспрямована структуризація проєкту програмного продукту інформаційної системи TrainzInfo» містить 28 сторінок, 12 рисунків, 1 таблицю. Перелік використаних джерел налічує 7 найменувань. Апробація результатів дослідження в даній кваліфікаційній роботі підтверджується участю в Студентській науково-практичній конференції (Київ, 18 квітня 2024 р.) Інформаційні технології та кібербезпека в умовах воєнного часу з виступом на тему МЕХАНІЗМИ РЕПЛІКАЦІЙ І БЕКАПУВАННЯ БАЗ ДАНИХ У ХМАРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ (http://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/309489) - 2 призове місце та публікацією статті: Механізми реплікацій і бекапування баз даних у хмарне середовище. Управління розвитком складних систем, (58), 86–92. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.58.146-152 (http://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/309489/300991) А також участю в Міжнародній науковій конференції (14 травня 2024р.) Інформаційні системи і технології з темою МЕХАНІЗМИ ПОБУДОВИ ВІДМОВОСТІЙКОГО КЛАСТЕРУ І БЕКАПУВАННЯ БАЗ ДАНИХ https://www.economy-confer.com.ua/full-article/5535/ Ключові слова: інформаційна система, TrainzInfo, база даних, ASP.NET, C-sharp ABSTRACT In accordance with the purpose of the research, the work is devoted to the development of the TrainzInfo information system, which describes all information about the Ukrainian railway, schedules trains and their schedule by stations, collects all information about the stations and rolling stock of the Ukrainian railway. As a result of a comparative analysis of similar solutions, it was determined that there are no information systems on the Ukrainian market that describe all the information about the Ukrainian railway, and it was decided to develop the TrainzInfo information system. The development of the server part was carried out in the ASP.NET Core 8.0 environment. The ready-made software complex TrainzInfo was successfully tested and deployed on an industrial productive hosting environment Graduation qualification work on the topic "Bidirectional structuring of the software product project of the TrainzInfo information system" contains 28 pages, 12 figures, 1 table. The list of used sources includes 7 items. Approbation of the research results in this qualification work is confirmed by participation in the Student Scientific and Practical Conference (Kyiv, April 18, 2024) Information technologies and cyber security in wartime conditions with a speech on MECHANISMS OF REPLICATION AND BACKUP OF DATABASES IN THE CLOUD ENVIRONMENT (http://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/309489) - 2nd prize and publication of the article: Mechanisms of replication and backup of databases in the cloud environment. Complex Systems Development Management, (58), 86–92. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.58.146-152 (http://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/309489/300991) And also participation in the International scientific conference (May 14, 2024) Information systems and technologies on the topic MECHANISMS OF BUILDING A FAILURE-RESISTANT CLUSTER AND DATABASE BACKUP https://www.economy-confer.com.ua/full-article/5535/Документ «Мобільний додаток для адміністрування кав’ярні»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Лук’янця Богдана Борисовича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження, робота присвячена розробці програмного забезпечення управління функціонуванням кав’ярні для підвищення ефективності її бізнес-процесів. Випускна кваліфікаційна робота на тему «Мобільний додаток для адміністрування кав’ярні» містить 52 сторінки, 27 рисунків і 2 таблиці. Перелік використаних джерел налічує 30 найменувань. У ході дослідження предметної області та порівняльного аналізу аналогічних програмних рішень визначено потребу у розробці інформаційноуправляючої системи на мобільній платформі для автоматизації та аналізу бізнес-процесів, орієнтованої на специфіку діяльності малого бізнесу, зокрема невеликих кав’ярень. Складено технічне завдання на розробку мобільного додатку для адміністрування кав’ярні на платформі ОС Android. На основі визначених вимог, було спроєктовано й розроблено інтерфейс та функціональну логіку програмного продукту і сформовано висновки та пропозиції щодо подальшого розвитку розробленого додатку. Результатом роботи є мобільний додаток «Coffee Proffy», розроблений за допомогою сучасного інструментарію на платформі операційної системи Android, а саме: мовою програмування Kotlin в IDE Android Studio з використанням системи збірки Gradle, бібліотеки Navigations component і хмарної бази даних на основі Firebase-сервісів, – з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, який повністю відповідає меті, призначенню та вимогам розробки та був успішно протестований і впроваджений в експлуатацію у кав’ярні. Ключові слова: мобільний додаток, управління, кав’ярня, бізнеспроцеси, автоматизація, адміністрування. ABSTRACT According to the purpose of the study, the work is devoted to the development of software for managing the operation of a coffee shop to improve the efficiency of its business processes. The final qualification work on the topic “Mobile application for coffee shop administration” contains 52 pages, 27 figures, and 2 tables. The list of references includes 30 titles. In the course of the study of the subject area and comparative analysis of similar software solutions, the need to develop an information management system on a mobile platform for automating and analysing business processes, focused on the specifics of small businesses, in particular small coffee shops, has been identified. The terms of reference for the development of a mobile application for coffee shop administration on the Android OS platform were drawn up. Based on the defined requirements, the interface and functional logic of the software product were designed and developed, and conclusions and suggestions for further development of the developed application were formed. The result of the work is the “Coffee Proffy” mobile application, developed with the help of modern tools on the Android operating system platform, namely: the Kotlin programming language in the Android Studio IDE using the Gradle build system, the Navigations component library, and the cloud database based on Firebase services, with an intuitive interface that fully meets the purpose, designation, and requirements of the development and has been successfully tested and put into operation in a coffee shop. Keywords: mobile application, management, coffee shop, business processes, automation, administrationДокумент «Програмне забезпечення вирішення запитів ринку праці в IT-сегменті»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Андрусенка Валерія Павловича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Робота присвячена розробці веб-додатку для пошуку кваліфікованих кандидатів для IT-вакансії за специфічними критеріями. Кваліфікаційна роботи на тему «Програмне забезпечення вирішення запитів ринку праці в ITсегменті» містить 82 сторінки, 97 рисунків і 3 таблиці. Перелік використанихджерел налічує 21 найменування.У процесі дослідження було проаналізовано сучасний стан ринку праці у сфері інформаційних технологій та визначено необхідні критерії для ефективного підбору спеціалістів. Система надає можливість фільтрувати кандидатів за різними параметрами, такими як технічні навички, досвід роботи, знання англійської мови, освіта та інші важливі характеристики. Розробка веб-додатку охоплювала створення клієнтської частини з використанням фреймворку React та серверної частини на основі Node.js із застосуванням Express. Авторизація реалізована за допомогою JWT-токенів для забезпечення безпеки взаємодії користувачів із системою. Для зберігання та обробки даних використана реляційна база даних MySQL, що дозволяє ефективно зберігати інформацію про кандидатів і роботодавців. Ключові функції веб-додатку включають реєстрацію та авторизацію користувачів, пошук кандидатів за різними фільтрами, управління профілями користувачів та можливість збереження обраних кандидатів у списку фаворитів. Додаток відповідає сучасним вимогам до веб-сервісів, включає динамічний інтерфейс та ефективний алгоритм пошуку. Ключові слова: TypeScript, React, Node,js, Express, CSS, JWT, MySQL, API, веб-додаток, пошук кандидатів, ІТ-сфера, фільтри, архітектура, база даних, авторизація, алгоритм. ABSTRACT This work is dedicated to the development of a web application for finding qualified candidates for IT vacancies based on specific criteria. The thesis on the topic "Software for Addressing Labor Market Demands in the IT Sector" consists of 82 pages, 97 pictures, and 3 tables. The list of references includes 21 sources. The study analyzed the current state of the labor market in the IT sector and identified the key criteria for effective candidate selection. The system allows filtering candidates by various parameters such as technical skills, work experience, English proficiency, education, and other important characteristics. The web application development included creating the client side using the React framework and the server side based on Node.js with Express. Authentication is implemented using JWT tokens to ensure secure user interactions with the system. A relational database, MySQL, is used for storing and processing data, enabling efficient management of information about candidates and employers. The key features of the web application include user registration and authentication, candidate search with various filters, user profile management, and the ability to save selected candidates in a favorites list. The application meets modern web service requirements, providing a dynamic interface and an efficient search algorithm. Keywords: TypeScript, React, Node.js, Express, CSS, JWT, MySQL, API, web application, candidate search, IT sector, filters, architecture, database, authentication, algorithmДокумент Управління проектом розробки MVP системи обліку та адміністрування мережі комп'ютерних клубів»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Третьяков Данііл Валерійович; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Відповідно до поставленої мети дослідження робота кваліфікаційна робота на тему «Управління проектом розробки MVP системи обліку та адміністрування мережі комп'ютерних клубів». Відповідно до поставленої мети, робота спрямована на розробку інтерактивного асистента для покрокового налаштування Wi-Fi мережі користувачами. Випускна кваліфікаційна робота на тему «Інтерактивний асистент налаштування Wi-Fi мережі» складається з 65 сторінок і містить 30 рисунків. Список використаних джерел включає 27 найменувань. У роботі проведено аналіз теоретичних аспектів і сучасного стану проблеми, розглянуто поняття прикладного програмного забезпечення та інтерактивних асистентів, а також здійснено огляд існуючих рішень. На основі проведеного аналізу було сформовано технічне завдання на створення інтерактивного асистента. Спроектовано та розроблено асистента для налаштування Wi-Fi мережі з використанням мови програмування Python і бібліотеки PySide6. Інтерактивний асистент забезпечує покрокові інструкції, підтримує прокрутку тексту та має зручний графічний інтерфейс. Розроблений інструмент суттєво полегшує процес налаштування Wi-Fi мережі для користувачів з різним рівнем досвіду та може стати корисним інструментом для широкого кола користувачів. Ключові слова: адміністрування комп’ютерної мережі, інтерактивний асистент, Wi-Fi мережа, Python. ABSTRACT In accordance with the research goal, the qualification work on the topic “Project management of the development of an MVP system for accounting and administration of a computer club network”. In accordance with the goal, the work is aimed at developing an interactive assistant for step-by-step configuration of a Wi-Fi network by users. The final qualification work on the topic “Interactive assistant for setting up a Wi-Fi network” consists of 65 pages and contains 30 figures. The list of references includes 27 titles. The work analyzes the theoretical aspects and the current state of the problem, considers the concepts of application software and interactive assistants, and reviews existing solutions. Based on this analysis, the terms of reference for the creation of an interactive assistant were formed. An assistant for setting up a Wi-Fi network was designed and developed using the Python programming language and the PySide6 library. The interactive assistant provides step-by-step instructions, supports text scrolling, and has a user-friendly graphical interface. The developed tool greatly facilitates the process of setting up a Wi-Fi network for users with different levels of experience and can become a useful tool for a wide range of users. Keywords: computer network administration, interactive assistant, Wi-Fi network, PythonДокумент «Управління проєктом розробки MVP «Skyservice» для сільськогосподарського підприємства»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Максимчука Романа Васильовича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена розробці проєкту MVP «Skyservice» для сільськогосподарського підприємства. Кваліфікаційна робота на тему «Управління проєктом розробки MVP «Skyservice» для сільськогосподарського підприємства» містить 66 сторінок, 17 рисунків, 2 таблиці та 4 додатки. Перелік використаних джерел налічує 20 найменувань. Було проведено дослідження сучасних тенденцій та викликів у сільському господарстві, аналіз конкурентного середовища, розробку концепції та функціональності MVP «Skyservice». У роботі також описано технічний стек та архітектуру системи, процеси тестування та впровадження. Було розроблено прототип системи та виконано тестування її функціональності для забезпечення високої ефективності управління сільськогосподарським підприємством. В результаті дослідження було досягнуто ефективного впровадження MVP для оптимізації виробничих процесів, підвищення врожайності та скорочення витрат. Ключові слова: управління проєктом, MVP, сільське господарство, Skyservice, програмне забезпечення ABSTRACT According to the purpose of the study, the work is dedicated to the development of the MVP «Skyservice» project for an agricultural enterprise. The qualification work on the topic «Project Management for the Development of MVP 'Skyservice' for an Agricultural Enterprise» consists of 66 pages, 17 figures, 2 tables, and 4 appendices. The list of references includes 20 sources. Research on current trends and challenges in agriculture, an analysis of the competitive environment, and the development of the concept and functionality of MVP «Skyservice» were conducted. The work also describes the technical stack and system architecture, testing, and implementation processes. A system prototype was developed, and its functionality was tested to ensure high efficiency in managing the agricultural enterprise. As a result of the research, an effective implementation of MVP was achieved, optimizing production processes, increasing yield, and reducing costs. Keywords: project management, MVP, agriculture, Skyservice, softwareДокумент «Управління проєктом розробки MVP для мережі спортивних клубів»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Чеботаєва Дениса Олеговича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАННОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження, робота присвячена розробці програмного додатку для мережі спортивних клубів. Розробка програмного додатку обумовлена потребою автоматизації та оптимізації управління спортивними клубами, покращення взаємодії з клієнтами та забезпечення високого рівня обслуговування. В процесі аналізу ринку було визначено, що існуючі рішення не повністю відповідають сучасним вимогам, що підкреслює актуальність розробки. Розробка виконана в середовищі IntelliJ IDEA з використанням Java, Spring Boot, та React. Прототипи дизайну та архітектура додатку створені з урахуванням вимог різних груп користувачів: клієнтів, адміністрації та тренерів спортивних клубів. Апробація результатів дослідження в даній кваліфікаційній роботі підтверджується участю в Міжнародній науково-практичній конференції SCIENCE AND SOCIETY: MODERN TRENDS IN A CHANGING WORLD (10– 12 червня 2024 р., Відень, Австрія) з виступом на тему Development of a Software Application for Sports Club Networks. https://sci-conf.com.ua/vii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiyascience-and-society-modern-trends-in-a-changing-world-10-12-06-2024-videnavstriya-arhiv/ Ключові слова: інформаційна система, програмний додаток, мережа, спортивний клуб, автоматизація, управління, веб-розробка, інтеграція. ABSTRACT The study focuses on developing a software application for a network of sports clubs, addressing the need for automation and optimization of management processes, enhancing customer interaction, and ensuring high service quality. The market analysis revealed that existing solutions do not fully meet modern requirements, emphasizing the relevance of the project. The development was conducted using the IntelliJ IDEA environment, leveraging Java, Spring Boot, and React. Prototypes and architecture were designed to cater to various user groups: clients, administration, and trainers of sports clubs. Testing and validation of the results presented in this qualification work were confirmed by participation in the International Scientific and Practical Conference SCIENCE AND SOCIETY: MODERN TRENDS IN A CHANGING WORLD (June 10–12, 2024, Vienna, Austria) with the topic Development of a Software Application for Sports Club Networks. https://sci-conf.com.ua/vii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiyascience-and-society-modern-trends-in-a-changing-world-10-12-06-2024-videnavstriya-arhiv/ Keywords: information system, software applica