Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки за Автор "Гирича Владислава Олександровича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Модель функціонування модулю CRM-системи електронної торгівлі»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Гирича Владислава Олександровича; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена дослідженню і розробці моделі функціонування модуля CRM-системи для електронної торгівлі, що є важливою складовою сучасних бізнес-процесів. Основною метою роботи є проектування та оптимізація архітектури CRM-модуля з урахуванням сучасних технологічних тенденцій, що дозволить покращити управління клієнтськими відносинами. У роботі розглянуті теоретичні аспекти управління відносинами з клієнтами (CRM), а також основні принципи функціонування таких систем. Особлива увага приділена сучасним технологіям, що використовуються при розробці CRM, таким як хмарні рішення та штучний інтелект. Також проведено аналіз існуючих моделей управління відносинами з клієнтами. Були розглянуті моделі IDIC та QCI, які фокусуються на ідентифікації, диференціації та персоналізації взаємодій з клієнтами. Змодельовано UML-діаграму класів, що описує структуру системи, взаємодію між модулями і класамипрограмної платформи. Також зпроєктовано логічну та фізичну модулі бази даних CRM-системи. У роботі описані основні сутності бази даних та їх зв’язки, що дозволяють оптимізувати обробку та зберігання інформації для покращення роботи CRMсистеми. Здійснено детальний опис розробленої програмної платформи CRM-системи підприємства електронної торгівлі ТОВ «Омега». Розроблена програмна платформа дозволяє підвищити ефективність бізнес-процесів, забезпечити гнучкість інтеграції з іншими системами та підвищити рівень обслуговування клієнтів. Ключові слова: CRM-система, електронна торгівля, модель класів, моделювання бази даних, автоматизація бізнес-процесів, програмна платформа 7 ABSTRACT In accordance with the purpose of the study, the paper is devoted to the research and development of a model of functioning of the CRM module of the ecommerce system, which is an important component of modern business processes. The main purpose of the work is to design and optimise the architecture of the CRM module, taking into account modern technological trends, which will improve the management of customer relationships. The paper discusses the theoretical aspects of customer relationship management (CRM), as well as the basic principles of functioning of such systems. Particular attention is paid to modern technologies used in the development of CRM, such as cloud solutions and artificial intelligence. An analysis of existing customer relationship management models was also carried out. The IDIC and QCI models, which focus on the identification, differentiation and personalisation of customer interactions, were considered. A UML class diagram describing the system structure and the interaction between modules and classes of the software platform was modelled. The logical and physical modules of the CRM system database are also designed. The paper describes the main entities of the database and their relationships, which allow optimising the processing and storage of information to improve the CRM system. A detailed description of the developed software platform of the CRM-system of the e-commerce enterprise ‘Omega’ LLC is provided. The developed software platform allows to increase the efficiency of business processes, provide flexibility of integration with other systems and improve the level of customer service. Keywords: CRM-system, e-commerce, class model, database modeling, business process automation, software platform.