Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки за Автор "Гапонюка Владислава Миколайовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Система для імітаційного діалогу з використанням AI(DTEU, 2024-12) Гапонюка Владислава Миколайовича; Цюцюра Микола ІгоровичВідповідно до мети дослідження, робота присвячена розробці системи для імітаційного діалогу з використанням штучного інтелекту (AI). Випускна кваліфікаційна робота на тему «Система для імітаційного діалогу з використанням AI» містить 60 сторінок, 18 рисунків, 9 таблиць. Перелік використаних джерел налічує 20 найменувань. У ході роботи було досліджено сучасні технології штучного інтелекту, зокрема обробку природної мови (NLP), та підходи до побудови імітаційних діалогів. Було проведено аналіз інструментів і технологій для створення систем діалогу на базі AI, після чого розроблено прототип системи, яка здатна автоматично відповідати на запити користувачів у межах заданого сценарію. В результаті роботи було створено функціональний прототип системи імітаційного діалогу з AI, який може бути інтегрований у різні сфери бізнесу для автоматизації комунікаційних процесів та покращення взаємодії з клієнтами. Ключові слова: штучний інтелект, імітаційний діалог, обробка природної мови, AI, автоматизація, системи діалогу. In accordance with the research objective, the work is dedicated to the development of a system for imitative dialogue using artificial intelligence (AI). The graduate qualification work on the topic "Development of a System for Imitative Dialogue Using AI" consists of 60 pages, 18 figures, and 9 tables. The list of references includes 20 sources. During the work, modern artificial intelligence technologies, particularly natural language processing (NLP), and approaches to building imitative dialogues were studied. An analysis of tools and technologies for creating AI-based dialogue systems was conducted, after which a prototype system capable of automatically responding to user requests within a predefined scenario was developed. As a result of the work, a functional prototype of the imitative dialogue system with AI was created, which can be integrated into various business sectors to automate communication processes and improve interaction with customers. Keywords: artificial intelligence, imitative dialogue, natural language processing, AI, automation, dialogue systems.