Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки за Автор "Винограда Владислава Володимировича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Веборієнтований застосунок для колекціонування карток з ігровим елементом»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Винограда Владислава Володимировича; Цюцюра Микола ІгоровичАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження, робота присвячена розробці веборієнтованого застосунку для колекціонування карток з ігровим елементом. Випускна кваліфікаційна робота на тему «Веборієнтований застосунок для колекціонування карток з ігровим елементом» містить 86 сторінок, 22 рисунків і 2 таблиці. Перелік використаних джерел налічує 74 найменувань. Було проведено детальне дослідження ринку карток героїв коміксів та аналіз потреб користувачів для визначення функціональних вимог до застосунку. Розроблено архітектуру системи, включаючи дизайн інтерфейсу користувача та геймплейні механіки, що дозволяють користувачам створювати, управляти та обмінюватися картками. В результаті роботи створено прототип вебзастосунку, що забезпечує інтерактивний досвід для користувачів і задовольняє їх потреби в колекціонуванні карток. Розроблений додаток може бути використаний для вдосконалення процесу колекціонування карток та підвищення взаємодії з користувачами. Ключові слова: вебзастосунок, колекціонування карток, ігрові елементи, дизайн інтерфейсу, інтерактивний досвід. ABSTRACT In accordance with the research objective, this work is dedicated to the development of a web-oriented application for card collection with a gaming element. The thesis titled "Web-Oriented Application for Card Collection with a Gaming Element" consists of 70 pages, 20 figures, 5 tables, and 2 formulas. The list of references includes 18 items. A detailed market study of comic hero cards and user needs analysis were conducted to determine the functional requirements for the application. The system architecture was developed, including the design of the user interface and gameplay mechanics, allowing users to create, manage, and exchange cards. As a result, a prototype of the web application was created, providing an interactive experience for users and meeting their card collection needs. The developed application can be used to enhance the card collection process and improve user interaction. Keywords: web application, card collection, gaming elements, user interface design, interactive experience.