076 Підприємництво та Торгівля
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 076 Підприємництво та Торгівля за Автор "Кавун Ольга Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Асортиментна політика мережі ювелірних магазинів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Кесарчук Маріанни Олександрівни; Кавун Ольга ОлександрівнаВипускну кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретикометодологічних та практичних аспектів формування асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі. У роботі розкрито теоретичні засади розробки асортиментної політики підприємством роздрібної торгівлі; проведено аналіз процесу формування товарного асортименту ТОВ «Ювелірний Дім Сова» на ринку ювелірних виробів; оцінено ефективність реалізації асортиментної політики ТОВ «Ювелірний Дім Сова»; обґрунтовано заходи з удосконалення процесу розробки асортиментної політики ТОВ «Ювелірний Дім Сова»; спрогнозовано ефективність реалізації плану вдосконалення асортиментної політики ТОВ «Ювелірний Дім Сова». Ключові слова: асортимент, асортиментна політика, ювелірні вироби, управління асортиментною політикою. The graduation thesis is devoted to the study of theoretical, methodological, and practical aspects of the formation of the assortment policy of the retail trade enterprise. The paper reveals the theoretical foundations of the development of an assortment policy by a retail enterprise; an analysis of the process of formation of the product range of “Jewelry House of Sova” LLC on the jewelry market was carried out; the effectiveness of the implementation of the assortment policy of “Jewelry House Sova” LLC was evaluated; measures to improve the process of developing the assortment policy of “Jewelry House of Sova” LLC are substantiated; the effectiveness of the implementation of the plan for improving the assortment policy of “Jewelry House Sova” LLC is predicted. Keywords: assortment, assortment policy, jewelry, assortment policy management.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ ПОСТАЧАННЯ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ ТОРГОВЕЛЬНОЮ МЕРЕЖЕЮ(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Бега Поліни Борисівни; Кавун Ольга ОлександрівнаУ випускній кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні основи організації товаропостачання торговельної мережі, проведено діагностику процесу постачання непродовольчих товарів ТОВ «Епіцентр К», оцінено ефективність системи управління постачанням непродовольчих товарів ТОВ «Епіцентр К», розроблено напрями вдосконалення організації постачання непродовольчих товарів ТОВ «Епіцентр К», удосконалено інформаційно-технологічне забезпечення процесу постачання непродовольчих товарів, розроблено програму заходів з підвищення ефективності організації товаропостачання ТОВ «Епіцентр К» та надано прогнозну оцінку ефективності їх впровадження. Ключові слова: постачання товарів, закупівельна діяльність, торговельна мережа, постачальник, вибір постачальника. In the final qualification work the theoretical and methodological foundations of the organisation of the supply of goods to the trading network are investigated, the diagnostics of the process of supply of non-food products of LLC «Epicentre K» is carried out, the effectiveness of the management system for the supply of non-food products of LLC «Epicentre K» is evaluated, directions for improving the organisation of the supply of non-food products of LLC «Epicentre K» are developed, information and technological support for the process of supply of non-food products is improved, a programme of measures to improve the efficiency of the supply of non-food products is developed. Keywords: supply of goods, procurement activities, trade network, supplier, supplier selection.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства роздрібної торгівлі(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Бондарчук Єлизавети Юріївни; Кавун Ольга ОлександрівнаВипускну кваліфікаційну роботу присвячено розгляду теоретичних аспектів управління конкурентоспроможністю підприємства роздрібної торгівлі, дослідженню методів і стратегій підвищення конкурентоспроможності ТОВ «САХАРА» в умовах динамічного ринку та воєнного часу. У роботі розглядаються інструменти управління, що спрямовані на забезпечення стійкої позиції компанії, підвищення її рентабельності та задоволення потреб споживачів. Результати роботи можуть бути застосовані для оптимізації управлінських рішень, формування стратегій і розвитку конкурентних переваг. Ключові слова: конкурентоспроможність, управління, роздрібна торгівля, рентабельність, ринок будівельних матеріалів. The graduation thesis is devoted to the consideration of the theoretical aspects of managing the competitiveness of a retail enterprise, to the study of methods and strategies for increasing the competitiveness of LLC «SAHARA» in the conditions of a dynamic market and wartime. The work examines management tools aimed at ensuring a stable position of the company, increasing its profitability and meeting the needs of consumers. The results of the work can be applied to optimize management decisions, form strategies and develop competitive advantages. Key words: competitiveness, management, retail trade, profitability, building materials market.Документ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВОМ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Кравчук Тетяни Володимирівни; Кавун Ольга ОлександрівнаВипускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам формування товарного асортименту ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». У роботі розглянуто теоретичні основи формування товарного асортименту, досліджено існуючу систему управління товарним асортиментом на підприємстві. Запропоновано систему заходи щодо вдосконалення процесу формування асортименту товарів та оцінено ефективність їх впровадження. Ключові слова: формування асортименту товарів, підприємство роздрібної торгівлі, ефективність, оптимізація структури товарного асортименту. The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodical and practical principles of forming the product range of "EPICENTR K" LLC. The paper examines the theoretical foundations of product assortment formation, and examines the existing product assortment management system at the enterprise. A system of measures to improve the process of product range formation was proposed and the effectiveness of their implementation was assessed. Key words: product assortment formation, retail enterprise, efficiency, optimization of product assortment structure