Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Кравченко Ірина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління портфелем брендів підприємства (за матеріалами ДП «Капарол Україна»)(КНТЕУ, 2020) Кравченко ІринаКравченко І.А. «Управління портфелем брендів на підприємстві (за матеріалами підприємства ДП «Капарол Україна», м. Київ)». – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізацією «Бренд-менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет. – Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам процесу управління портфелем брендів на підприємстві. Наукова робота дозволяє дослідити сутність, функції, методи управління портфелем брендів підприємства; визначити способи оптимізації процесу, а також виявити шляхи вдосконалення підприємства у даній сфері діяльності. Ключові слова: бренд, суббренд, портфель брендів, архітектура брендів, оптимальний портфель брендів, бренд-менеджмент.