Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Коцюба Юля"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування бренду роздрібної торговельної мережі (за матеріалами ТОВ «АПЕКС КОМФОРТ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Коцюба ЮляКоцюба Ю. Формування бренду роздрібної торгівельної мережі. – Рукопис.Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізації «Бренд менеджмент». – Київський національний торговельно-економічній університет, Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам організації формування бренду роздрібної торгівельної мережі. У роботі розкрито сутність поняття “бренду роздрібної торгівельної мережі” та визначено значення у розвитку підприємств. Розроблено стратегію розвитку бренду роздрібної торгівельної мережі на прикладі ТОВ «Онлайн Медіа Груп»та доведено її ефективність. Ключові слова: бренд, стратегія, роздрібна торговельна мережа, маркетингове середовище.